voip voor grootzakelijk
optimaliseer en beheer de bereikbaarheid van uw medewerkers en verhoog de efficiency door koppelingen te realiseren met crm of Microsoft Teams
- Altijd een voorstel en advies op maat
- Hosted VoIP, PBX en contactcenter opties
- Microsoft Teams Telefonie gecertificeerd
Grootzakelijke bedrijven hebben andere uitdagingen dan ZZP en MKB. Kostenbesparing en tijdbesparing zijn voor elk bedrijf van belang, maar met betrekking tot (telefonische) bereikbaarheid verschillen de wensen en eisen.
Rechtstreekse bereikbaarheid van afdelingen of personen of het koppelen van meerdere vestigingen kunnen van cruciaal belang zijn op grootzakelijk gebied.
Het inrichten van het juiste nummerplan en de gewenste configuratie vergen vaak meer creativiteit en kennis. Hier kan Voicedata perfect in adviseren, want onze oplossingen staan de meest ingewikkelde bereikbaarheidsconfiguraties toe.
VoIP op maat
Voicedata biedt VoIP oplossingen vanuit de cloud of op locatie, op maat gemaakt voor uw organisatie
Kostenbesparend
Door te kiezen voor slimme toepassingen verhoogt u de productiviteit en verlagen wij de kosten
Koppel CRM en Teams
Optimaliseer het nieuwe werken door een CRM-pakket te koppelen en Microsoft Teams te gebruiken
Voordelen VoIP voor Grootzakelijk
VoIP voor grootzakelijk kent veel voordelen ten opzichte van standaard ingerichte systemen
Beheer zelf uw bereikbaarheid
Beheer zelf uw bereikbaarheid in ons online portaal Operator. Pas nummerplannen, wachtrijen en tijdsconfiguraties aan en beslis zelf hoe u bereikbaar bent. Uiteraard blijft Voicedata altijd beschikbaar voor advies en support op het moment dat u twijfelt over de juiste instellingen. Maximale controle wanneer u dit wilt, advies en hulp wanneer u er om vraagt.
- Altijd bereikbaar voor advies
- Kosteloze support
- Zelf aanpassingen doen in uw centrale
- Maximale controle
Realiseer besparingen in kosten
Realiseer besparingen in kosten als Grootzakelijke klant bij Voicedata. Grootzakelijke bedrijven met meerdere locaties kunnen flink hoge belkosten hebben door het onderlinge verkeer, vooral wanneer afdelingen die veel contact met elkaar hebben op verschillende plekken zitten en niet via hetzelfde systeem bellen. Bij Voicedata komen al deze vestigingen in één systeem te staan, waardoor zij onderling kosteloos kunnen bellen – zelfs wanneer vestigingen in het buitenland zijn gekoppeld!
Met de totaaloplossing van Voicedata heeft u bovendien een uitstekende Return on Investment. Ten opzichte van ISDN bespaart u al gauw meer dan 50%. De eenmalige investering in IP-toestellen is dan ook vlot terugverdiend.
- Geen grote investeringen
- Uitstekende Return on Investment
- Geen belkosten tussen vestigingen
Verhoog de efficiëntie van uw medewerkers
Verhoog de efficiëntie van uw medewerkers door slim gebruik te maken van de functionaliteiten van de telefooncentrale. Een structuur met keuzemenu begeleid bellers automatisch naar de juiste afdeling, wachtrijen maken het mogelijk voor meerdere werknemers om snel op te nemen en de wachttijd van een beller te verminderen. Een koppeling met uw CRM pakket brengt bovendien snel de juiste klantkaart naar boven; ook hier kan tijd worden gewonnen!
Krijg inzicht in uw telefoniegebruik
Krijg inzicht in uw telefoniegebruik via de CDR en bijvoorbeeld wachtrij-statistieken. Ook is het mogelijk om relevante data te bekijken en te downloaden. Voor grootzakelijke bedrijven is nuttige managementinformatie als gespreksduur, gemiddelde wachttijden en gespreksopname handig om verder te besparen of bij te sturen waar nodig. De besparing komt dus van twee kanten: de kostenkant, maar ook zeker in efficiency.
- Neem gesprekken op om werknemers te trainen
- Meet de gemiddelde wachttijd
- Vergelijk collega’s op hun prestaties, niet op gevoel
- Bespaar op kosten én verbeter efficiency
Samenvatting voordelen
- Betalen per beschikbare lijn
- Onderling gratis bellen
- Locaties onderling koppelen
- Directe koppeling naar ons datacenter
- Koppeling met uw CRM-pakket
- Maatwerkoplossingen
- Meerdere telefonie oplossingen
- Flexibiliteit, maandelijks aanpasbaar
- Totaalleverancier
- Één aanspreekpunt voor uw bereikbaarheid
gratis advies van Xander
Xander Dekker is VoIP specialist en adviseert dagelijks organisaties bij het kiezen van de juiste oplossing.
Sluit jij je, net als deze bedrijven, ook aan?
daarom grootzakelijk
één van de meest ervaren spelers
Sinds januari 2004 actief op de zakelijke telecommarkt en hiermee één van de meest ervaren spelers die volledig op VoIP gefocust is.
gecertificeerd voor telefonie en contactcenter
Voicedata is gecertificeerd voor verschillende telefoniesystemen als hosted voip, teams telefonie, maar ook verschillende PBX-en en contactcenter software.
alles onder één dak
Naast vaste IP-telefonie biedt Voicedata een totaalpakket (DSL, Fiber, GSM, Corporate Numbers) dat volledig aansluit op uw wensen.