Clientbox CRM Integratie VoIP
Clientbox integreren met jouw telefonie is cruciaal en heel eenvoudig. Verbeter je klanttevredenheid en bespaar tijd door telefoongesprekken efficiënter af te handelen.
- Klantkaart pop-up met gespreksnotites
- Telefoonboek herkenning vanuit Clientbox
- Automatische gespreksregistratie in Clientbox
Clientbox integratie VoIP
Het integreren van Clientbox met je telefoniesysteem is eenvoudig en efficiënt. Je hebt direct toegang tot alle belangrijke informatie op één centrale locatie. Clientbox begeleidt je naar een gepersonaliseerde en verbeterde klantervaring.
Door te kiezen voor integratie met Clientbox, krijg je toegang tot een geavanceerde connectie tussen de telefoniediensten van Voicedata en het Clientbox CRM-pakket. Met Clientbox kun je klanten op een efficiëntere manier helpen, ook in samenwerking met je collega’s. Op die manier wordt het voor zowel de klant als voor jou een stuk leuker en gemakkelijker.
- Pop-up scherm met klantgegevens uit Clientbox
- Eenvoudig uitgaand bellen vanuit Clientbox
- Maak gespreksnotities en push deze naar Clientbox
Hoe werkt de Clientbox VoIP integratie?
Door middel van het gebruik van onze krachtige CTI tool koppelen we Clientbox CRM met jouw telefonie. Clientbox integreert je telefonieverkeer, accounts, contactpersonen en tickets op één werkplek. Het is dé plek waar belangrijke informatie van al je afdelingen samenkomt. Je hebt makkelijk inzicht in wanneer er welke contacten zijn geweest tussen het bedrijf en de klant.
- Verbeter de klantreis
- Werk efficiënter
- Weet altijd wat er speelt
Functies Clientbox CRM en VoIP integratie
Het gebruik van de integratie met de Clientbox CRM verbetert het beheer en de verwerking van inkomende en uitgaande telefoongesprekken aanzienlijk. Je hebt direct toegang tot een scala aan handige tools die de productiviteit bevorderen:
- Klantinformatie uit Clientbox
Er verschijnt een pop-up in het beeld met het nummer van de beller en klantgegevens uit Clientbox. - Aanpasbare informatie
Je kunt het pop-up scherm personaliseren. Bepaal zelf welke info en knoppen er te zien zijn in het pop-up scherm. - Gespreksregistratie
De advanced Clientbox VoIP integratie registreert automatisch gesprekken onder de contactkaart in Clientbox CRM - Google Number Lookup
Heeft het inkomende nummer geen match in Clientbox? De automatische Google Number Lookup kan het nummer verrijken met naam, adres, plaats en website. - Laatste contact
Hiermee kun je zien wanneer en met welke collega het laatste contactmoment heeft plaatsgevonden. - Gespreksgeschiedenis
Bekijk alle contactmomenten met het inkomende nummer van de laatste 90 dagen. Bekijk wanneer, hoe lang en met wie deze contactmomenten zijn geweest. - Re-dial
Open de pop-up van een eerder gesprek en bel de relatie met één klik terug.
- Gespreksnotities Clientbox
Maak notities tijdens het gesprek. Deze worden vervolgens opgeslagen in in de gespreksgeschiedenis en kunnen worden gepusht naar Clientbox. - Instelbare knoppen
Vier knoppen met functies zoals kopiëren, e-mailen, actiebutton (open URL) en klantkaart openen in Clientbox of het openen van de oproepnotitie in Clientbox. - Bladerfunctie
Handige bladerfunctie om de juiste relatie te kiezen bij meerdere contacten met hetzelfde nummer, uiteraard gematcht aan jouw contacten in Clientbox. - Click-to-Dial
Bel elk nummer met één klik vanuit Clientbox, browser of elk ander programma. - Meerdere beeldschermen
Wanneer je op meerdere beeldschermen werkt, bepaal je zelf op welk scherm de pop-up komt te verschijnen - Doorverbinden
De klantgegevens verhuizen mee wanneer je doorverbindt naar een collega. - Remote Dialer
Dit is de applicatie voor Windows en Mac waarmee je direct uit kunt bellen.
Voordelen Clientbox CRM en VoIP integratie
De genoemde functies bieden de eindgebruiker veel extra’s.
- Klantviendelijk de telefoon opnemen door herkenning telefoonnummer vanuit Clientbox
- Snel alle informatie beschikbaar door de klantkaart pop-up
- Snel contact door click-to-dial vanuit Clientbox
- Automatische registratie en logging van telefoongesprekken in de Clientbox contactenkaart
De Clientbox integratie met onze VoIP oplossingen zorgt ervoor dat jij en je collega’s veel sneller, persoonlijker en efficiënter telefoongesprekken kunnen afhandelen met klanten, cliënten of andere externe contacten.
wil jij een perfect advies, op maat, voor jouw bedrijf?
daarom Voicedata
één van de meest ervaren spelers
Sinds januari 2004 actief op de zakelijke telecommarkt en sinds 2015 actief met het integreren van CRM systemen
betrouwbaar & professioneel
Voicedata is een bedrijf dat communicatiediensten op een betrouwbare en professionele wijze implementeert in uw huidige infrastructuur.
alles onder één dak
Naast vaste IP-telefonie biedt Voicedata een totaalpakket (Fiber, Mobiel, vaste telefonie, corporate numbers en Whatsapp oplossingen) dat volledig aansluit op uw wensen.