Codex CRM Integratie VoIP
Het is van enorm belang en zeer eenvoudig om Codex te koppelen aan jouw telefoniesysteem. Boost je klanttevredenheid en bespaar tijd door efficiënter telefoongesprekken af te handelen.
- Klantkaart pop-up met gespreksnotites
- Telefoonboek herkenning vanuit Codex
- Automatische gespreksregistratie in Codex
Codex integratie VoIP
Het integreren van Codex met je telefoniesysteem is heel eenvoudige. Alle cruciale informatie wordt op één plek verzameld en gestructureerd. Met Codex kun je de customer journey van je klanten aanzienlijk verbeteren.
Als je besluit om te integreren met Codex, krijg je toegang tot een geavanceerde verbinding tussen de Voicedata telefoniediensten en het Codex CRM-pakket. Met Codex kun je klanten op een efficiëntere manier helpen, zelfs in samenwerking met je collega’s. Dit maakt het niet alleen leuker, maar ook gemakkelijker.
- Pop-up scherm met klantgegevens uit Codex
- Eenvoudig uitgaand bellen vanuit Codex
- Maak gespreksnotities en push deze naar Codex
Hoe werkt de Codex VoIP integratie?
Met behulp van onze geavanceerde CTI-tool verbinden we Codex CRM met jouw telefoonsysteem. Codex integreert al je telefoongesprekken, accounts, contacten en tickets op één locatie. Het is de ultieme hub waar alle cruciale informatie van verschillende afdelingen samenkomt. Je kunt eenvoudig zien wanneer en hoe het bedrijf contact heeft gehad met klanten.
- Verbeter de klantreis
- Werk efficiënter
- Weet altijd wat er speelt
Functies Codex CRM en VoIP integratie
Het gebruik van de Codex CRM integratie optimaliseert het afhandelen van telefoongesprekken en het verwerken hiervan. Je krijgt direct een aantal handige functionaliteiten die de efficiëntie bevorderen ter beschikking:
- Klantinformatie uit Codex
Er verschijnt een pop-up in het beeld met het nummer van de beller en klantgegevens uit Codex. - Aanpasbare informatie
Je kunt het pop-up scherm personaliseren. Bepaal zelf welke info en knoppen er te zien zijn in het pop-up scherm. - Gespreksregistratie
De advanced Codex VoIP integratie registreert automatisch gesprekken onder de contactkaart in Codex CRM - Google Number Lookup
Heeft het inkomende nummer geen match in Codex? De automatische Google Number Lookup kan het nummer verrijken met naam, adres, plaats en website. - Laatste contact
Hiermee kun je zien wanneer en met welke collega het laatste contactmoment heeft plaatsgevonden. - Gespreksgeschiedenis
Bekijk alle contactmomenten met het inkomende nummer van de laatste 90 dagen. Bekijk wanneer, hoe lang en met wie deze contactmomenten zijn geweest. - Re-dial
Open de pop-up van een eerder gesprek en bel de relatie met één klik terug.
- Gespreksnotities Codex
Maak notities tijdens het gesprek. Deze worden vervolgens opgeslagen in in de gespreksgeschiedenis en kunnen worden gepusht naar Codex. - Instelbare knoppen
Vier knoppen met functies zoals kopiëren, e-mailen, actiebutton (open URL) en klantkaart openen in Codex of het openen van de oproepnotitie in Codex. - Bladerfunctie
Handige bladerfunctie om de juiste relatie te kiezen bij meerdere contacten met hetzelfde nummer, uiteraard gematcht aan jouw contacten in Codex. - Click-to-Dial
Bel elk nummer met één klik vanuit Codex, browser of elk ander programma. - Meerdere beeldschermen
Wanneer je op meerdere beeldschermen werkt, bepaal je zelf op welk scherm de pop-up komt te verschijnen - Doorverbinden
De klantgegevens verhuizen mee wanneer je doorverbindt naar een collega. - Remote Dialer
Dit is de applicatie voor Windows en Mac waarmee je direct uit kunt bellen.
Voordelen Codex CRM en VoIP integratie
De genoemde functies bieden de eindgebruiker veel extra’s.
- Klantviendelijk de telefoon opnemen door herkenning telefoonnummer vanuit Codex
- Snel alle informatie beschikbaar door de klantkaart pop-up
- Snel contact door click-to-dial vanuit Codex
- Automatische registratie en logging van telefoongesprekken in de Codex contactenkaart
De Codex integratie met onze VoIP oplossingen zorgt ervoor dat jij en je collega’s veel sneller, persoonlijker en efficiënter telefoongesprekken kunnen afhandelen met klanten, cliënten of andere externe contacten.
wil jij een perfect advies, op maat, voor jouw bedrijf?
daarom Voicedata
één van de meest ervaren spelers
Sinds januari 2004 actief op de zakelijke telecommarkt en sinds 2015 actief met het integreren van CRM systemen
betrouwbaar & professioneel
Voicedata is een bedrijf dat communicatiediensten op een betrouwbare en professionele wijze implementeert in uw huidige infrastructuur.
alles onder één dak
Naast vaste IP-telefonie biedt Voicedata een totaalpakket (Fiber, Mobiel, vaste telefonie, corporate numbers en Whatsapp oplossingen) dat volledig aansluit op uw wensen.