DIAS Assurantie CRM Integratie VoIP
DIAS Assurantie integreren met jouw telefonie is cruciaal en heel eenvoudig. Verbeter je klanttevredenheid en bespaar tijd door telefoongesprekken efficiënter af te handelen.
- Klantkaart pop-up met gespreksnotites
- Telefoonboek herkenning vanuit DIAS Assurantie
- Eenvoudig bellen vanuit DIAS Assurantie met click-to-dial
DIAS Assurantie integratie VoIP
Het integreren van DIAS Assurantie met je telefoniesysteem is heel eenvoudige. Alle cruciale informatie wordt op één plek verzameld en gestructureerd. Met DIAS Assurantie kun je de customer journey van je klanten aanzienlijk verbeteren.
Als je besluit om te integreren met DIAS Assurantie, krijg je toegang tot een geavanceerde verbinding tussen de Voicedata telefoniediensten en het DIAS Assurantie CRM-pakket. Met DIAS Assurantie kun je klanten op een efficiëntere manier helpen, zelfs in samenwerking met je collega’s. Dit maakt het niet alleen leuker, maar ook gemakkelijker.
- Pop-up scherm met klantgegevens uit DIAS Assurantie
- Eenvoudig uitgaand bellen vanuit DIAS Assurantie
- Maak gespreksnotities en push deze naar DIAS Assurantie
Hoe werkt de DIAS Assurantie VoIP integratie?
Door middel van het gebruik van onze krachtige CTI tool koppelen we DIAS Assurantie CRM met jouw telefonie. DIAS Assurantie integreert je telefonieverkeer, accounts, contactpersonen en tickets op één werkplek. Het is dé plek waar belangrijke informatie van al je afdelingen samenkomt. Je hebt makkelijk inzicht in wanneer er welke contacten zijn geweest tussen het bedrijf en de klant.
- Verbeter de klantreis
- Werk efficiënter
- Weet altijd wat er speelt
Bekijk alle functies Voordelen DIAS Assurantie CRM integratie
Functies DIAS Assurantie CRM en VoIP integratie
Door het gebruik van de DIAS Assurantie CRM integratie wordt het beheer en verwerken van telefoongesprekken geoptimaliseerd. Je krijgt direct toegang tot diverse handige functionaliteiten die de efficiëntie bevorderen, zoals:
- Klantinformatie uit DIAS Assurantie
Er verschijnt een pop-up in het beeld met het nummer van de beller en klantgegevens uit DIAS Assurantie. - Aanpasbare informatie
Je kunt het pop-up scherm personaliseren. Bepaal zelf welke info en knoppen er te zien zijn in het pop-up scherm. - Gespreksregistratie
De advanced DIAS Assurantie VoIP integratie registreert automatisch gesprekken onder de contactkaart in DIAS Assurantie CRM - Google Number Lookup
Heeft het inkomende nummer geen match in DIAS Assurantie? De automatische Google Number Lookup kan het nummer verrijken met naam, adres, plaats en website. - Laatste contact
Hiermee kun je zien wanneer en met welke collega het laatste contactmoment heeft plaatsgevonden. - Gespreksgeschiedenis
Bekijk alle contactmomenten met het inkomende nummer van de laatste 90 dagen. Bekijk wanneer, hoe lang en met wie deze contactmomenten zijn geweest. - Re-dial
Open de pop-up van een eerder gesprek en bel de relatie met één klik terug.
- Gespreksnotities DIAS Assurantie
Maak notities tijdens het gesprek. Deze worden vervolgens opgeslagen in in de gespreksgeschiedenis en kunnen worden gepusht naar DIAS Assurantie. - Instelbare knoppen
Vier knoppen met functies zoals kopiëren, e-mailen, actiebutton (open URL) en klantkaart openen in DIAS Assurantie of het openen van de oproepnotitie in DIAS Assurantie. - Bladerfunctie
Handige bladerfunctie om de juiste relatie te kiezen bij meerdere contacten met hetzelfde nummer, uiteraard gematcht aan jouw contacten in DIAS Assurantie. - Click-to-Dial
Bel elk nummer met één klik vanuit DIAS Assurantie, browser of elk ander programma. - Meerdere beeldschermen
Wanneer je op meerdere beeldschermen werkt, bepaal je zelf op welk scherm de pop-up komt te verschijnen - Doorverbinden
De klantgegevens verhuizen mee wanneer je doorverbindt naar een collega. - Remote Dialer
Dit is de applicatie voor Windows en Mac waarmee je direct uit kunt bellen.
Voordelen DIAS Assurantie CRM en VoIP integratie
De genoemde functies bieden de eindgebruiker veel extra’s.
- Klantviendelijk de telefoon opnemen door herkenning telefoonnummer vanuit DIAS Assurantie
- Snel alle informatie beschikbaar door de klantkaart pop-up
- Snel contact door click-to-dial vanuit DIAS Assurantie
- Automatische registratie en logging van telefoongesprekken in de DIAS Assurantie contactenkaart
De DIAS Assurantie integratie met onze VoIP oplossingen zorgt ervoor dat jij en je collega’s veel sneller, persoonlijker en efficiënter telefoongesprekken kunnen afhandelen met klanten, cliënten of andere externe contacten.
wil jij een perfect advies, op maat, voor jouw bedrijf?
daarom Voicedata
één van de meest ervaren spelers
Sinds januari 2004 actief op de zakelijke telecommarkt en sinds 2015 actief met het integreren van CRM systemen
betrouwbaar & professioneel
Voicedata is een bedrijf dat communicatiediensten op een betrouwbare en professionele wijze implementeert in uw huidige infrastructuur.
alles onder één dak
Naast vaste IP-telefonie biedt Voicedata een totaalpakket (Fiber, Mobiel, vaste telefonie, corporate numbers en Whatsapp oplossingen) dat volledig aansluit op uw wensen.