In2CRM CRM Integratie VoIP
In2CRM integreren met jouw telefonie is cruciaal en heel eenvoudig. Verbeter je klanttevredenheid en bespaar tijd door telefoongesprekken efficiënter af te handelen.
- Klantkaart pop-up met gespreksnotites
- Telefoonboek herkenning vanuit In2CRM
- Eenvoudig bellen vanuit In2CRM met click-to-dial
In2CRM integratie VoIP
Het integreren van In2CRM met je telefoniesysteem is heel eenvoudige. Alle cruciale informatie wordt op één plek verzameld en gestructureerd. Met In2CRM kun je de customer journey van je klanten aanzienlijk verbeteren.
Wanneer je kiest voor integratie met In2CRM beschik je over een geavanceerde koppeling tussen de telefoniediensten van Voicedata en het In2CRM CRM-pakket. Met In2CRM kun je klanten efficiënter helpen, óók in samenwerking met je collega’s. Zo wordt het voor de klant én voor jou een stuk leuker en makkelijker.
- Pop-up scherm met klantgegevens uit In2CRM
- Eenvoudig uitgaand bellen vanuit In2CRM
- Maak gespreksnotities en push deze naar In2CRM
Hoe werkt de In2CRM VoIP integratie?
Door middel van het gebruik van onze krachtige CTI tool koppelen we In2CRM CRM met jouw telefonie. In2CRM integreert je telefonieverkeer, accounts, contactpersonen en tickets op één werkplek. Het is dé plek waar belangrijke informatie van al je afdelingen samenkomt. Je hebt makkelijk inzicht in wanneer er welke contacten zijn geweest tussen het bedrijf en de klant.
- Verbeter de klantreis
- Werk efficiënter
- Weet altijd wat er speelt
Functies In2CRM CRM en VoIP integratie
Het gebruik van de integratie met de In2CRM CRM verbetert het beheer en de verwerking van inkomende en uitgaande telefoongesprekken aanzienlijk. Je hebt direct toegang tot een scala aan handige tools die de productiviteit bevorderen:
- Klantinformatie uit In2CRM
Er verschijnt een pop-up in het beeld met het nummer van de beller en klantgegevens uit In2CRM. - Aanpasbare informatie
Je kunt het pop-up scherm personaliseren. Bepaal zelf welke info en knoppen er te zien zijn in het pop-up scherm. - Gespreksregistratie
De advanced In2CRM VoIP integratie registreert automatisch gesprekken onder de contactkaart in In2CRM CRM - Google Number Lookup
Heeft het inkomende nummer geen match in In2CRM? De automatische Google Number Lookup kan het nummer verrijken met naam, adres, plaats en website. - Laatste contact
Hiermee kun je zien wanneer en met welke collega het laatste contactmoment heeft plaatsgevonden. - Gespreksgeschiedenis
Bekijk alle contactmomenten met het inkomende nummer van de laatste 90 dagen. Bekijk wanneer, hoe lang en met wie deze contactmomenten zijn geweest. - Re-dial
Open de pop-up van een eerder gesprek en bel de relatie met één klik terug.
- Gespreksnotities In2CRM
Maak notities tijdens het gesprek. Deze worden vervolgens opgeslagen in in de gespreksgeschiedenis en kunnen worden gepusht naar In2CRM. - Instelbare knoppen
Vier knoppen met functies zoals kopiëren, e-mailen, actiebutton (open URL) en klantkaart openen in In2CRM of het openen van de oproepnotitie in In2CRM. - Bladerfunctie
Handige bladerfunctie om de juiste relatie te kiezen bij meerdere contacten met hetzelfde nummer, uiteraard gematcht aan jouw contacten in In2CRM. - Click-to-Dial
Bel elk nummer met één klik vanuit In2CRM, browser of elk ander programma. - Meerdere beeldschermen
Wanneer je op meerdere beeldschermen werkt, bepaal je zelf op welk scherm de pop-up komt te verschijnen - Doorverbinden
De klantgegevens verhuizen mee wanneer je doorverbindt naar een collega. - Remote Dialer
Dit is de applicatie voor Windows en Mac waarmee je direct uit kunt bellen.
Voordelen In2CRM CRM en VoIP integratie
De genoemde functies bieden de eindgebruiker veel extra’s.
- Klantviendelijk de telefoon opnemen door herkenning telefoonnummer vanuit In2CRM
- Snel alle informatie beschikbaar door de klantkaart pop-up
- Snel contact door click-to-dial vanuit In2CRM
- Automatische registratie en logging van telefoongesprekken in de In2CRM contactenkaart
De In2CRM integratie met onze VoIP oplossingen zorgt ervoor dat jij en je collega’s veel sneller, persoonlijker en efficiënter telefoongesprekken kunnen afhandelen met klanten, cliënten of andere externe contacten.
wil jij een perfect advies, op maat, voor jouw bedrijf?
daarom Voicedata
één van de meest ervaren spelers
Sinds januari 2004 actief op de zakelijke telecommarkt en sinds 2015 actief met het integreren van CRM systemen
betrouwbaar & professioneel
Voicedata is een bedrijf dat communicatiediensten op een betrouwbare en professionele wijze implementeert in uw huidige infrastructuur.
alles onder één dak
Naast vaste IP-telefonie biedt Voicedata een totaalpakket (Fiber, Mobiel, vaste telefonie, corporate numbers en Whatsapp oplossingen) dat volledig aansluit op uw wensen.