Microsoft Dynamics Business Central CRM Integratie VoIP
Koppel Microsoft Dynamics Business Central aan je telefonie voor maximaal gemak en efficiëntie. Handel telefoongesprekken sneller af en optimaliseer je klanttevredenheid.
- Klantkaart pop-up met gespreksnotites
- Automatische gespreksregistratie in Microsoft Dynamics Business Central
- Telefoonboek herkenning vanuit Microsoft Dynamics Business Central
Microsoft Dynamics Business Central integratie VoIP
Het integreren van Microsoft Dynamics Business Central met je telefoniesysteem is heel eenvoudige. Alle cruciale informatie wordt op één plek verzameld en gestructureerd. Met Microsoft Dynamics Business Central kun je de customer journey van je klanten aanzienlijk verbeteren.
Als je besluit om te integreren met Microsoft Dynamics Business Central, krijg je toegang tot een geavanceerde verbinding tussen de Voicedata telefoniediensten en het Microsoft Dynamics Business Central CRM-pakket. Met Microsoft Dynamics Business Central kun je klanten op een efficiëntere manier helpen, zelfs in samenwerking met je collega’s. Dit maakt het niet alleen leuker, maar ook gemakkelijker.
- Pop-up scherm met klantgegevens uit Microsoft Dynamics Business Central
- Eenvoudig uitgaand bellen vanuit Microsoft Dynamics Business Central
- Maak gespreksnotities en push deze naar Microsoft Dynamics Business Central
Hoe werkt de Microsoft Dynamics Business Central VoIP integratie?
Door middel van het gebruik van onze krachtige CTI tool koppelen we Microsoft Dynamics Business Central CRM met jouw telefonie. Microsoft Dynamics Business Central integreert je telefonieverkeer, accounts, contactpersonen en tickets op één werkplek. Het is dé plek waar belangrijke informatie van al je afdelingen samenkomt. Je hebt makkelijk inzicht in wanneer er welke contacten zijn geweest tussen het bedrijf en de klant.
- Verbeter de klantreis
- Werk efficiënter
- Weet altijd wat er speelt
Bekijk alle functies Voordelen Microsoft Dynamics Business Central CRM integratie
Functies Microsoft Dynamics Business Central CRM en VoIP integratie
Het gebruik van de integratie met de Microsoft Dynamics Business Central CRM verbetert het beheer en de verwerking van inkomende en uitgaande telefoongesprekken aanzienlijk. Je hebt direct toegang tot een scala aan handige tools die de productiviteit bevorderen:
- Klantinformatie uit Microsoft Dynamics Business Central
Er verschijnt een pop-up in het beeld met het nummer van de beller en klantgegevens uit Microsoft Dynamics Business Central. - Aanpasbare informatie
Je kunt het pop-up scherm personaliseren. Bepaal zelf welke info en knoppen er te zien zijn in het pop-up scherm. - Gespreksregistratie
De advanced Microsoft Dynamics Business Central VoIP integratie registreert automatisch gesprekken onder de contactkaart in Microsoft Dynamics Business Central CRM - Google Number Lookup
Heeft het inkomende nummer geen match in Microsoft Dynamics Business Central? De automatische Google Number Lookup kan het nummer verrijken met naam, adres, plaats en website. - Laatste contact
Hiermee kun je zien wanneer en met welke collega het laatste contactmoment heeft plaatsgevonden. - Gespreksgeschiedenis
Bekijk alle contactmomenten met het inkomende nummer van de laatste 90 dagen. Bekijk wanneer, hoe lang en met wie deze contactmomenten zijn geweest. - Re-dial
Open de pop-up van een eerder gesprek en bel de relatie met één klik terug.
- Gespreksnotities Microsoft Dynamics Business Central
Maak notities tijdens het gesprek. Deze worden vervolgens opgeslagen in in de gespreksgeschiedenis en kunnen worden gepusht naar Microsoft Dynamics Business Central. - Instelbare knoppen
Vier knoppen met functies zoals kopiëren, e-mailen, actiebutton (open URL) en klantkaart openen in Microsoft Dynamics Business Central of het openen van de oproepnotitie in Microsoft Dynamics Business Central. - Bladerfunctie
Handige bladerfunctie om de juiste relatie te kiezen bij meerdere contacten met hetzelfde nummer, uiteraard gematcht aan jouw contacten in Microsoft Dynamics Business Central. - Click-to-Dial
Bel elk nummer met één klik vanuit Microsoft Dynamics Business Central, browser of elk ander programma. - Meerdere beeldschermen
Wanneer je op meerdere beeldschermen werkt, bepaal je zelf op welk scherm de pop-up komt te verschijnen - Doorverbinden
De klantgegevens verhuizen mee wanneer je doorverbindt naar een collega. - Remote Dialer
Dit is de applicatie voor Windows en Mac waarmee je direct uit kunt bellen.
Voordelen Microsoft Dynamics Business Central CRM en VoIP integratie
De genoemde functies bieden de eindgebruiker veel extra’s.
- Klantviendelijk de telefoon opnemen door herkenning telefoonnummer vanuit Microsoft Dynamics Business Central
- Snel alle informatie beschikbaar door de klantkaart pop-up
- Snel contact door click-to-dial vanuit Microsoft Dynamics Business Central
- Automatische registratie en logging van telefoongesprekken in de Microsoft Dynamics Business Central contactenkaart
De Microsoft Dynamics Business Central integratie met onze VoIP oplossingen zorgt ervoor dat jij en je collega’s veel sneller, persoonlijker en efficiënter telefoongesprekken kunnen afhandelen met klanten, cliënten of andere externe contacten.
wil jij een perfect advies, op maat, voor jouw bedrijf?
daarom Voicedata
één van de meest ervaren spelers
Sinds januari 2004 actief op de zakelijke telecommarkt en sinds 2015 actief met het integreren van CRM systemen
betrouwbaar & professioneel
Voicedata is een bedrijf dat communicatiediensten op een betrouwbare en professionele wijze implementeert in uw huidige infrastructuur.
alles onder één dak
Naast vaste IP-telefonie biedt Voicedata een totaalpakket (Fiber, Mobiel, vaste telefonie, corporate numbers en Whatsapp oplossingen) dat volledig aansluit op uw wensen.