Odoo CRM Integratie VoIP
Koppel Odoo aan je telefonie voor maximaal gemak en efficiëntie. Handel telefoongesprekken sneller af en optimaliseer je klanttevredenheid.
- Automatische gespreksregistratie in Odoo
- Klantkaart pop-up met gespreksnotites
- Telefoonboek herkenning vanuit Odoo
Odoo integratie VoIP
Met Odoo Online combineer je krachtige tools zoals sms marketing, live chat, social marketing, en een VOIP widget, geïntegreerd met boekhouding facturatie, diensten project management, en websites website beheer, alles in één platform met een handige multi company functionaliteit; ontdek meer of neem contact met ons op!
Als je besluit om te integreren met Odoo, krijg je toegang tot een geavanceerde verbinding tussen de Voicedata telefoniediensten en het Odoo CRM-pakket. Met Odoo kun je klanten op een efficiëntere manier helpen, zelfs in samenwerking met je collega’s. Dit maakt het niet alleen leuker, maar ook gemakkelijker.
- Pop-up scherm met klantgegevens uit Odoo
- Eenvoudig uitgaand bellen vanuit Odoo
- Maak gespreksnotities en push deze naar Odoo
Hoe werkt de Odoo VoIP?
Door middel van het gebruik van onze krachtige CTI tool koppelen we Odoo CRM met jouw telefonie. Odoo integreert je telefonieverkeer, accounts, contactpersonen en tickets op één werkplek. Het is dé plek waar belangrijke informatie van al je afdelingen samenkomt. Je hebt makkelijk inzicht in wanneer er welke contacten zijn geweest tussen het bedrijf en de klant.
- Verbeter de klantreis
- Werk efficiënter
- Weet altijd wat er speelt
Functies Odoo CRM en VoIP
Het gebruik van de Odoo CRM integratie optimaliseert het afhandelen van telefoongesprekken en het verwerken hiervan. Je krijgt direct een aantal handige functionaliteiten die de efficiëntie bevorderen ter beschikking:
- Klantinformatie uit Odoo
Er verschijnt een pop-up in het beeld met het nummer van de beller en klantgegevens uit Odoo. - Aanpasbare informatie
Je kunt het pop-up scherm personaliseren. Bepaal zelf welke info en knoppen er te zien zijn in het pop-up scherm. - Gespreksregistratie
De advanced Odoo VoIP integratie registreert automatisch gesprekken onder de contactkaart in Odoo CRM - Google Number Lookup
Heeft het inkomende nummer geen match in Odoo? De automatische Google Number Lookup kan het nummer verrijken met naam, adres, plaats en website. - Laatste contact
Hiermee kun je zien wanneer en met welke collega het laatste contactmoment heeft plaatsgevonden. - Gespreksgeschiedenis
Bekijk alle contactmomenten met het inkomende nummer van de laatste 90 dagen. Bekijk wanneer, hoe lang en met wie deze contactmomenten zijn geweest. - Re-dial
Open de pop-up van een eerder gesprek en bel de relatie met één klik terug.
- Gespreksnotities Odoo
Maak notities tijdens het gesprek. Deze worden vervolgens opgeslagen in in de gespreksgeschiedenis en kunnen worden gepusht naar Odoo. - Instelbare knoppen
Vier knoppen met functies zoals kopiëren, e-mailen, actiebutton (open URL) en klantkaart openen in Odoo of het openen van de oproepnotitie in Odoo. - Bladerfunctie
Handige bladerfunctie om de juiste relatie te kiezen bij meerdere contacten met hetzelfde nummer, uiteraard gematcht aan jouw contacten in Odoo. - Click-to-Dial
Bel elk nummer met één klik vanuit Odoo, browser of elk ander programma. - Meerdere beeldschermen
Wanneer je op meerdere beeldschermen werkt, bepaal je zelf op welk scherm de pop-up komt te verschijnen - Doorverbinden
De klantgegevens verhuizen mee wanneer je doorverbindt naar een collega. - Remote Dialer
Dit is de applicatie voor Windows en Mac waarmee je direct uit kunt bellen.
Voordelen Odoo CRM en VoIP integratie
De genoemde functies bieden de eindgebruiker veel extra’s.
- Klantviendelijk de telefoon opnemen door herkenning telefoonnummer vanuit 4Odoo
- Snel alle informatie beschikbaar door de klantkaart pop-up
- Snel contact door click-to-dial vanuit Odoo
- Automatische registratie en logging van telefoongesprekken in de Odoo contactenkaart
De Odoo integratie met onze VoIP oplossingen zorgt ervoor dat jij en je collega’s veel sneller, persoonlijker en efficiënter telefoongesprekken kunnen afhandelen met klanten, cliënten of andere externe contacten.
wil jij een perfect advies, op maat, voor jouw bedrijf?
daarom Voicedata
één van de meest ervaren spelers
Sinds januari 2004 actief op de zakelijke telecommarkt en sinds 2015 actief met het integreren van CRM systemen
betrouwbaar & professioneel
Voicedata is een bedrijf dat communicatiediensten op een betrouwbare en professionele wijze implementeert in uw huidige infrastructuur.
alles onder één dak
Naast vaste IP-telefonie biedt Voicedata een totaalpakket (Fiber, Mobiel, vaste telefonie, corporate numbers en Whatsapp oplossingen) dat volledig aansluit op uw wensen.