Office 365 Contacts CRM Integratie VoIP
Office 365 Contacts integreren met jouw telefonie is cruciaal en heel eenvoudig. Verbeter je klanttevredenheid en bespaar tijd door telefoongesprekken efficiënter af te handelen.
- Automatische gespreksregistratie in Office 365 Contacts
- Klantkaart pop-up met gespreksnotites
- Telefoonboek herkenning vanuit Office 365 Contacts
Office 365 Contacts integratie VoIP
Office 365 Contacts aan je telefonieomgeving koppelen is heel makkelijk. Alle belangrijke data staat op dezelfde plaats. Start met Office 365 Contacts en verbeter je klantreis.
Wanneer je kiest voor integratie met Office 365 Contacts beschik je over een geavanceerde koppeling tussen de telefoniediensten van Voicedata en het Office 365 Contacts CRM-pakket. Met Office 365 Contacts kun je klanten efficiënter helpen, óók in samenwerking met je collega’s. Zo wordt het voor de klant én voor jou een stuk leuker en makkelijker.
- Pop-up scherm met klantgegevens uit Office 365 Contacts
- Eenvoudig uitgaand bellen vanuit Office 365 Contacts
- Maak gespreksnotities en push deze naar Office 365 Contacts
Hoe werkt de Office 365 Contacts VoIP integratie?
Met behulp van onze geavanceerde CTI-tool integreren we Office 365 Contacts CRM met jouw telefoonsysteem. Hierdoor worden al je telefoniegegevens, accounts, contacten en tickets samengebracht op één platform. Op deze plek heb je een overzichtelijke weergave van alle belangrijke informatie vanuit verschillende afdelingen. Op deze manier krijg je eenvoudig inzicht in alle contactmomenten tussen het bedrijf en de klant.
- Verbeter de klantreis
- Werk efficiënter
- Weet altijd wat er speelt
Bekijk alle functies Voordelen Office 365 Contacts CRM integratie
Functies Office 365 Contacts CRM en VoIP integratie
Het gebruik van de Office 365 Contacts CRM integratie optimaliseert het afhandelen van telefoongesprekken en het verwerken hiervan. Je krijgt direct een aantal handige functionaliteiten die de efficiëntie bevorderen ter beschikking:
- Klantinformatie uit Office 365 Contacts
Er verschijnt een pop-up in het beeld met het nummer van de beller en klantgegevens uit Office 365 Contacts. - Aanpasbare informatie
Je kunt het pop-up scherm personaliseren. Bepaal zelf welke info en knoppen er te zien zijn in het pop-up scherm. - Gespreksregistratie
De advanced Office 365 Contacts VoIP integratie registreert automatisch gesprekken onder de contactkaart in Office 365 Contacts CRM - Google Number Lookup
Heeft het inkomende nummer geen match in Office 365 Contacts? De automatische Google Number Lookup kan het nummer verrijken met naam, adres, plaats en website. - Laatste contact
Hiermee kun je zien wanneer en met welke collega het laatste contactmoment heeft plaatsgevonden. - Gespreksgeschiedenis
Bekijk alle contactmomenten met het inkomende nummer van de laatste 90 dagen. Bekijk wanneer, hoe lang en met wie deze contactmomenten zijn geweest. - Re-dial
Open de pop-up van een eerder gesprek en bel de relatie met één klik terug.
- Gespreksnotities Office 365 Contacts
Maak notities tijdens het gesprek. Deze worden vervolgens opgeslagen in in de gespreksgeschiedenis en kunnen worden gepusht naar Office 365 Contacts. - Instelbare knoppen
Vier knoppen met functies zoals kopiëren, e-mailen, actiebutton (open URL) en klantkaart openen in Office 365 Contacts of het openen van de oproepnotitie in Office 365 Contacts. - Bladerfunctie
Handige bladerfunctie om de juiste relatie te kiezen bij meerdere contacten met hetzelfde nummer, uiteraard gematcht aan jouw contacten in Office 365 Contacts. - Click-to-Dial
Bel elk nummer met één klik vanuit Office 365 Contacts, browser of elk ander programma. - Meerdere beeldschermen
Wanneer je op meerdere beeldschermen werkt, bepaal je zelf op welk scherm de pop-up komt te verschijnen - Doorverbinden
De klantgegevens verhuizen mee wanneer je doorverbindt naar een collega. - Remote Dialer
Dit is de applicatie voor Windows en Mac waarmee je direct uit kunt bellen.
Voordelen Office 365 Contacts CRM en VoIP integratie
De genoemde functies bieden de eindgebruiker veel extra’s.
- Klantviendelijk de telefoon opnemen door herkenning telefoonnummer vanuit Office 365 Contacts
- Snel alle informatie beschikbaar door de klantkaart pop-up
- Snel contact door click-to-dial vanuit Office 365 Contacts
- Automatische registratie en logging van telefoongesprekken in de Office 365 Contacts contactenkaart
De Office 365 Contacts integratie met onze VoIP oplossingen zorgt ervoor dat jij en je collega’s veel sneller, persoonlijker en efficiënter telefoongesprekken kunnen afhandelen met klanten, cliënten of andere externe contacten.
wil jij een perfect advies, op maat, voor jouw bedrijf?
daarom Voicedata
één van de meest ervaren spelers
Sinds januari 2004 actief op de zakelijke telecommarkt en sinds 2015 actief met het integreren van CRM systemen
betrouwbaar & professioneel
Voicedata is een bedrijf dat communicatiediensten op een betrouwbare en professionele wijze implementeert in uw huidige infrastructuur.
alles onder één dak
Naast vaste IP-telefonie biedt Voicedata een totaalpakket (Fiber, Mobiel, vaste telefonie, corporate numbers en Whatsapp oplossingen) dat volledig aansluit op uw wensen.