Servicenow CRM Integratie VoIP

Servicenow integreren met jouw telefonie is cruciaal en heel eenvoudig. Verbeter je klanttevredenheid en bespaar tijd door telefoongesprekken efficiënter af te handelen.

  • Automatische gespreksregistratie in Servicenow
  • Klantkaart pop-up met gespreksnotites
  • Telefoonboek herkenning vanuit Servicenow

Bekijk de mogelijkheden

Servicenow integratie VoIP

Servicenow aan je telefonieomgeving koppelen is heel makkelijk. Alle belangrijke data staat op dezelfde plaats. Start met Servicenow en verbeter je klantreis.

Functies Servicenow CRM en VoIP integratie

Door het gebruik van de Servicenow CRM integratie wordt het beheer en verwerken van telefoongesprekken geoptimaliseerd. Je krijgt direct toegang tot diverse handige functionaliteiten die de efficiëntie bevorderen, zoals:

  • Klantinformatie uit Servicenow
    Er verschijnt een pop-up in het beeld met het nummer van de beller en klantgegevens uit Servicenow.
  • Aanpasbare informatie
    Je kunt het pop-up scherm personaliseren. Bepaal zelf welke info en knoppen er te zien zijn in het pop-up scherm.
  • Gespreksregistratie
    De advanced Servicenow VoIP integratie registreert automatisch gesprekken onder de contactkaart in Servicenow CRM
  • Google Number Lookup
    Heeft het inkomende nummer geen match in Servicenow? De automatische Google Number Lookup kan het nummer verrijken met naam, adres, plaats en website.
  • Laatste contact
    Hiermee kun je zien wanneer en met welke collega het laatste contactmoment heeft plaatsgevonden.
  • Gespreksgeschiedenis
    Bekijk alle contactmomenten met het inkomende nummer van de laatste 90 dagen. Bekijk wanneer, hoe lang en met wie deze contactmomenten zijn geweest.
  • Re-dial
    Open de pop-up van een eerder gesprek en bel de relatie met één klik terug.
  • Gespreksnotities Servicenow
    Maak notities tijdens het gesprek. Deze worden vervolgens opgeslagen in in de gespreksgeschiedenis en kunnen worden gepusht naar Servicenow.
  • Instelbare knoppen
    Vier knoppen met functies zoals kopiëren, e-mailen, actiebutton (open URL) en klantkaart openen in Servicenow of het openen van de oproepnotitie in Servicenow.
  • Bladerfunctie
    Handige bladerfunctie om de juiste relatie te kiezen bij meerdere contacten met hetzelfde nummer, uiteraard gematcht aan jouw contacten in Servicenow.
  • Click-to-Dial
    Bel elk nummer met één klik vanuit Servicenow, browser of elk ander programma.
  • Meerdere beeldschermen
    Wanneer je op meerdere beeldschermen werkt, bepaal je zelf op welk scherm de pop-up komt te verschijnen
  • Doorverbinden
    De klantgegevens verhuizen mee wanneer je doorverbindt naar een collega.
  • Remote Dialer
    Dit is de applicatie voor Windows en Mac waarmee je direct uit kunt bellen.

Plan een demo

wil jij een perfect advies, op maat, voor jouw bedrijf?

Gratis advies

voordelen kiezen voor voicedata

daarom Voicedata

één van de meest ervaren spelers
Sinds januari 2004 actief op de zakelijke telecommarkt en sinds 2015 actief met het integreren van CRM systemen

betrouwbaar & professioneel
Voicedata is een bedrijf dat communicatiediensten op een betrouwbare en professionele wijze implementeert in uw huidige infrastructuur.

alles onder één dak
Naast vaste IP-telefonie biedt Voicedata een totaalpakket (Fiber, Mobiel, vaste telefonie, corporate numbers en Whatsapp oplossingen) dat volledig aansluit op uw wensen.

 

Ontvang een offerte