SpinOffice CRM CRM Integratie VoIP
SpinOffice CRM integreren met jouw telefonie is cruciaal en heel eenvoudig. Verbeter je klanttevredenheid en bespaar tijd door telefoongesprekken efficiënter af te handelen.
- Automatische gespreksregistratie in SpinOffice CRM
- Klantkaart pop-up met gespreksnotites
- Telefoonboek herkenning vanuit SpinOffice CRM
SpinOffice CRM integratie VoIP
Het koppelen van SpinOffice CRM aan je telefonieomgeving is een fluitje van een cent. Alle cruciale gegevens zijn netjes gegroepeerd op één locatie. Laat SpinOffice CRM het startpunt zijn van jouw reis naar betere klantinteractie.
Wanneer je besluit om te integreren met SpinOffice CRM, profiteer je van een geavanceerde verbinding tussen de telefoniediensten van Voicedata en het SpinOffice CRM-pakket. Met SpinOffice CRM kun je klanten effectiever ondersteunen, zelfs in samenwerking met collega’s. Op die manier wordt het voor zowel de klant als voor jou veel leuker en eenvoudiger.
- Pop-up scherm met klantgegevens uit SpinOffice CRM
- Eenvoudig uitgaand bellen vanuit SpinOffice CRM
- Maak gespreksnotities en push deze naar SpinOffice CRM
Hoe werkt de SpinOffice CRM VoIP integratie?
Met behulp van onze geavanceerde CTI-tool verbinden we SpinOffice CRM met jouw telefoonsysteem. SpinOffice CRM integreert al je telefoongesprekken, accounts, contacten en tickets op één locatie. Het is de ultieme hub waar alle cruciale informatie van verschillende afdelingen samenkomt. Je kunt eenvoudig zien wanneer en hoe het bedrijf contact heeft gehad met klanten.
- Verbeter de klantreis
- Werk efficiënter
- Weet altijd wat er speelt
Bekijk alle functies Voordelen SpinOffice CRM CRM integratie
Functies SpinOffice CRM CRM en VoIP integratie
Het gebruik van de integratie met de SpinOffice CRM verbetert het beheer en de verwerking van inkomende en uitgaande telefoongesprekken aanzienlijk. Je hebt direct toegang tot een scala aan handige tools die de productiviteit bevorderen:
- Klantinformatie uit SpinOffice CRM
Er verschijnt een pop-up in het beeld met het nummer van de beller en klantgegevens uit SpinOffice CRM. - Aanpasbare informatie
Je kunt het pop-up scherm personaliseren. Bepaal zelf welke info en knoppen er te zien zijn in het pop-up scherm. - Gespreksregistratie
De advanced SpinOffice CRM VoIP integratie registreert automatisch gesprekken onder de contactkaart in SpinOffice CRM CRM - Google Number Lookup
Heeft het inkomende nummer geen match in SpinOffice CRM? De automatische Google Number Lookup kan het nummer verrijken met naam, adres, plaats en website. - Laatste contact
Hiermee kun je zien wanneer en met welke collega het laatste contactmoment heeft plaatsgevonden. - Gespreksgeschiedenis
Bekijk alle contactmomenten met het inkomende nummer van de laatste 90 dagen. Bekijk wanneer, hoe lang en met wie deze contactmomenten zijn geweest. - Re-dial
Open de pop-up van een eerder gesprek en bel de relatie met één klik terug.
- Gespreksnotities SpinOffice CRM
Maak notities tijdens het gesprek. Deze worden vervolgens opgeslagen in in de gespreksgeschiedenis en kunnen worden gepusht naar SpinOffice CRM. - Instelbare knoppen
Vier knoppen met functies zoals kopiëren, e-mailen, actiebutton (open URL) en klantkaart openen in SpinOffice CRM of het openen van de oproepnotitie in SpinOffice CRM. - Bladerfunctie
Handige bladerfunctie om de juiste relatie te kiezen bij meerdere contacten met hetzelfde nummer, uiteraard gematcht aan jouw contacten in SpinOffice CRM. - Click-to-Dial
Bel elk nummer met één klik vanuit SpinOffice CRM, browser of elk ander programma. - Meerdere beeldschermen
Wanneer je op meerdere beeldschermen werkt, bepaal je zelf op welk scherm de pop-up komt te verschijnen - Doorverbinden
De klantgegevens verhuizen mee wanneer je doorverbindt naar een collega. - Remote Dialer
Dit is de applicatie voor Windows en Mac waarmee je direct uit kunt bellen.
Voordelen SpinOffice CRM CRM en VoIP integratie
De genoemde functies bieden de eindgebruiker veel extra’s.
- Klantviendelijk de telefoon opnemen door herkenning telefoonnummer vanuit SpinOffice CRM
- Snel alle informatie beschikbaar door de klantkaart pop-up
- Snel contact door click-to-dial vanuit SpinOffice CRM
- Automatische registratie en logging van telefoongesprekken in de SpinOffice CRM contactenkaart
De SpinOffice CRM integratie met onze VoIP oplossingen zorgt ervoor dat jij en je collega’s veel sneller, persoonlijker en efficiënter telefoongesprekken kunnen afhandelen met klanten, cliënten of andere externe contacten.
wil jij een perfect advies, op maat, voor jouw bedrijf?
daarom Voicedata
één van de meest ervaren spelers
Sinds januari 2004 actief op de zakelijke telecommarkt en sinds 2015 actief met het integreren van CRM systemen
betrouwbaar & professioneel
Voicedata is een bedrijf dat communicatiediensten op een betrouwbare en professionele wijze implementeert in uw huidige infrastructuur.
alles onder één dak
Naast vaste IP-telefonie biedt Voicedata een totaalpakket (Fiber, Mobiel, vaste telefonie, corporate numbers en Whatsapp oplossingen) dat volledig aansluit op uw wensen.