Trengo CRM Integratie VoIP
Het is erg belangrijk en simpel om Trengo te integreren met je telefonie. Boost de tevredenheid van je klanten en bespaar tijd door efficiënter telefoongesprekken af te handelen.
- Automatische gespreksregistratie in Trengo
- Klantkaart pop-up met gespreksnotites
- Telefoonboek herkenning vanuit Trengo
Trengo integratie VoIP
Trengo aan je telefonieomgeving koppelen is heel makkelijk. Alle belangrijke data staat op dezelfde plaats. Start met Trengo en verbeter je klantreis.
Wanneer je kiest voor integratie met Trengo beschik je over een geavanceerde koppeling tussen de telefoniediensten van Voicedata en het Trengo CRM-pakket. Met Trengo kun je klanten efficiënter helpen, óók in samenwerking met je collega’s. Zo wordt het voor de klant én voor jou een stuk leuker en makkelijker.
- Pop-up scherm met klantgegevens uit Trengo
- Eenvoudig uitgaand bellen vanuit Trengo
- Maak gespreksnotities en push deze naar Trengo
Hoe werkt de Trengo VoIP integratie?
Met behulp van onze geavanceerde CTI-tool integreren we Trengo CRM met jouw telefoonsysteem. Hierdoor worden al je telefoniegegevens, accounts, contacten en tickets samengebracht op één platform. Op deze plek heb je een overzichtelijke weergave van alle belangrijke informatie vanuit verschillende afdelingen. Op deze manier krijg je eenvoudig inzicht in alle contactmomenten tussen het bedrijf en de klant.
- Verbeter de klantreis
- Werk efficiënter
- Weet altijd wat er speelt
Functies Trengo CRM en VoIP integratie
Door het gebruik van de Trengo CRM integratie wordt het aannemen en verwerken van telefoongesprekken geoptimaliseerd. Je krijgt direct toegang tot verschillende handige functionaliteiten die de efficiëntie bevorderen:
- Klantinformatie uit Trengo
Er verschijnt een pop-up in het beeld met het nummer van de beller en klantgegevens uit Trengo. - Aanpasbare informatie
Je kunt het pop-up scherm personaliseren. Bepaal zelf welke info en knoppen er te zien zijn in het pop-up scherm. - Gespreksregistratie
De advanced Trengo VoIP integratie registreert automatisch gesprekken onder de contactkaart in Trengo CRM - Google Number Lookup
Heeft het inkomende nummer geen match in Trengo? De automatische Google Number Lookup kan het nummer verrijken met naam, adres, plaats en website. - Laatste contact
Hiermee kun je zien wanneer en met welke collega het laatste contactmoment heeft plaatsgevonden. - Gespreksgeschiedenis
Bekijk alle contactmomenten met het inkomende nummer van de laatste 90 dagen. Bekijk wanneer, hoe lang en met wie deze contactmomenten zijn geweest. - Re-dial
Open de pop-up van een eerder gesprek en bel de relatie met één klik terug.
- Gespreksnotities Trengo
Maak notities tijdens het gesprek. Deze worden vervolgens opgeslagen in in de gespreksgeschiedenis en kunnen worden gepusht naar Trengo. - Instelbare knoppen
Vier knoppen met functies zoals kopiëren, e-mailen, actiebutton (open URL) en klantkaart openen in Trengo of het openen van de oproepnotitie in Trengo. - Bladerfunctie
Handige bladerfunctie om de juiste relatie te kiezen bij meerdere contacten met hetzelfde nummer, uiteraard gematcht aan jouw contacten in Trengo. - Click-to-Dial
Bel elk nummer met één klik vanuit Trengo, browser of elk ander programma. - Meerdere beeldschermen
Wanneer je op meerdere beeldschermen werkt, bepaal je zelf op welk scherm de pop-up komt te verschijnen - Doorverbinden
De klantgegevens verhuizen mee wanneer je doorverbindt naar een collega. - Remote Dialer
Dit is de applicatie voor Windows en Mac waarmee je direct uit kunt bellen.
Voordelen Trengo CRM en VoIP integratie
De genoemde functies bieden de eindgebruiker veel extra’s.
- Klantviendelijk de telefoon opnemen door herkenning telefoonnummer vanuit Trengo
- Snel alle informatie beschikbaar door de klantkaart pop-up
- Snel contact door click-to-dial vanuit Trengo
- Automatische registratie en logging van telefoongesprekken in de Trengo contactenkaart
De Trengo integratie met onze VoIP oplossingen zorgt ervoor dat jij en je collega’s veel sneller, persoonlijker en efficiënter telefoongesprekken kunnen afhandelen met klanten, cliënten of andere externe contacten.
wil jij een perfect advies, op maat, voor jouw bedrijf?
daarom Voicedata
één van de meest ervaren spelers
Sinds januari 2004 actief op de zakelijke telecommarkt en sinds 2015 actief met het integreren van CRM systemen
betrouwbaar & professioneel
Voicedata is een bedrijf dat communicatiediensten op een betrouwbare en professionele wijze implementeert in uw huidige infrastructuur.
alles onder één dak
Naast vaste IP-telefonie biedt Voicedata een totaalpakket (Fiber, Mobiel, vaste telefonie, corporate numbers en Whatsapp oplossingen) dat volledig aansluit op uw wensen.