Zendesk CRM Integratie VoIP
Koppel Zendesk aan je telefonie voor maximaal gemak en efficiëntie. Handel telefoongesprekken sneller af en optimaliseer je klanttevredenheid.
- Klantkaart pop-up met gespreksnotites
- Telefoonboek herkenning vanuit Zendesk
- Eenvoudig bellen vanuit Zendesk met click-to-dial
Zendesk integratie VoIP
Het integreren van Zendesk met je telefoniesysteem is heel eenvoudige. Alle cruciale informatie wordt op één plek verzameld en gestructureerd. Met Zendesk kun je de customer journey van je klanten aanzienlijk verbeteren.
Als je besluit om te integreren met Zendesk, krijg je toegang tot een geavanceerde verbinding tussen de Voicedata telefoniediensten en het Zendesk CRM-pakket. Met Zendesk kun je klanten op een efficiëntere manier helpen, zelfs in samenwerking met je collega’s. Dit maakt het niet alleen leuker, maar ook gemakkelijker.
- Open het meest recente ticket
- Searchbar om snel contactpersonen te vinden
- Automatische call-registratie van het gesprek op klantkaart niveau
Hoe werkt de Zendesk VoIP integratie?
Met behulp van onze krachtige CTI-tool koppelen we Zendesk CRM aan jouw telefonie. Hierdoor worden je telefoongesprekken, accounts, contactpersonen en tickets geïntegreerd op één plek. Het is de centrale locatie waar alle relevante informatie vanuit verschillende afdelingen samenvloeit. Je krijgt eenvoudig inzicht in alle contactmomenten tussen het bedrijf en de klant.
- Verbeter de klantreis
- Werk efficiënter
- Weet altijd wat er speelt
Functies Zendesk CRM en VoIP integratie
Het gebruik van de Zendesk CRM integratie optimaliseert het afhandelen van telefoongesprekken en het verwerken hiervan. Je krijgt direct een aantal handige functionaliteiten die de efficiëntie bevorderen ter beschikking:
- Klantinformatie uit Zendesk
Er verschijnt een pop-up in het beeld met het nummer van de beller en klantgegevens uit Zendesk. - Aanpasbare informatie
Je kunt het pop-up scherm personaliseren. Bepaal zelf welke info en knoppen er te zien zijn in het pop-up scherm. - Gespreksregistratie
De advanced Zendesk VoIP integratie registreert automatisch gesprekken onder de contactkaart in Zendesk CRM - Google Number Lookup
Heeft het inkomende nummer geen match in Zendesk? De automatische Google Number Lookup kan het nummer verrijken met naam, adres, plaats en website. - Laatste contact
Hiermee kun je zien wanneer en met welke collega het laatste contactmoment heeft plaatsgevonden. - Gespreksgeschiedenis
Bekijk alle contactmomenten met het inkomende nummer van de laatste 90 dagen. Bekijk wanneer, hoe lang en met wie deze contactmomenten zijn geweest. - Re-dial
Open de pop-up van een eerder gesprek en bel de relatie met één klik terug.
- Gespreksnotities Zendesk
Maak notities tijdens het gesprek. Deze worden vervolgens opgeslagen in in de gespreksgeschiedenis en kunnen worden gepusht naar Zendesk. - Instelbare knoppen
Vier knoppen met functies zoals kopiëren, e-mailen, actiebutton (open URL) en klantkaart openen in Zendesk of het openen van de oproepnotitie in Zendesk. - Bladerfunctie
Handige bladerfunctie om de juiste relatie te kiezen bij meerdere contacten met hetzelfde nummer, uiteraard gematcht aan jouw contacten in Zendesk. - Click-to-Dial
Bel elk nummer met één klik vanuit Zendesk, browser of elk ander programma. - Meerdere beeldschermen
Wanneer je op meerdere beeldschermen werkt, bepaal je zelf op welk scherm de pop-up komt te verschijnen - Doorverbinden
De klantgegevens verhuizen mee wanneer je doorverbindt naar een collega. - Remote Dialer
Dit is de applicatie voor Windows en Mac waarmee je direct uit kunt bellen.
Voordelen Zendesk CRM en VoIP integratie
De genoemde functies bieden de eindgebruiker veel extra’s.
- Klantviendelijk de telefoon opnemen door herkenning telefoonnummer vanuit Zendesk
- Snel alle informatie beschikbaar door de klantkaart pop-up
- Snel contact door click-to-dial vanuit Zendesk
- Automatische registratie en logging van telefoongesprekken in de Zendesk contactenkaart
De Zendesk integratie met onze VoIP oplossingen zorgt ervoor dat jij en je collega’s veel sneller, persoonlijker en efficiënter telefoongesprekken kunnen afhandelen met klanten, cliënten of andere externe contacten.
wil jij een perfect advies, op maat, voor jouw bedrijf?
daarom Voicedata
één van de meest ervaren spelers
Sinds januari 2004 actief op de zakelijke telecommarkt en sinds 2015 actief met het integreren van CRM systemen
betrouwbaar & professioneel
Voicedata is een bedrijf dat communicatiediensten op een betrouwbare en professionele wijze implementeert in uw huidige infrastructuur.
alles onder één dak
Naast vaste IP-telefonie biedt Voicedata een totaalpakket (Fiber, Mobiel, vaste telefonie, corporate numbers en Whatsapp oplossingen) dat volledig aansluit op uw wensen.