SalesForce integratie met VOIP

Salesforce embedded CRM Integratie VoIP

Koppel Salesforce embedded aan je telefonie voor maximaal gemak en efficiëntie. Handel telefoongesprekken sneller af en optimaliseer je klanttevredenheid.

  • Automatische gespreksregistratie in Salesforce embedded
  • Klantkaart pop-up met gespreksnotites
  • Telefoonboek herkenning vanuit Salesforce embedded

Bekijk de mogelijkheden

Salesforce embedded integratie VoIP

Het integreren van Salesforce embedded met je telefoniesysteem is eenvoudig en efficiënt. Je hebt direct toegang tot alle belangrijke informatie op één centrale locatie. Salesforce embedded begeleidt je naar een gepersonaliseerde en verbeterde klantervaring.

Functies Salesforce embedded CRM en VoIP integratie

Door het gebruik van de Salesforce embedded CRM integratie wordt het beheer en verwerken van telefoongesprekken geoptimaliseerd. Je krijgt direct toegang tot diverse handige functionaliteiten die de efficiëntie bevorderen, zoals:

  • Klantinformatie uit Salesforce embedded
    Er verschijnt een pop-up in het beeld met het nummer van de beller en klantgegevens uit Salesforce embedded.
  • Aanpasbare informatie
    Je kunt het pop-up scherm personaliseren. Bepaal zelf welke info en knoppen er te zien zijn in het pop-up scherm.
  • Gespreksregistratie
    De advanced Salesforce embedded VoIP integratie registreert automatisch gesprekken onder de contactkaart in Salesforce CRM
  • Google Number Lookup
    Heeft het inkomende nummer geen match in Salesforce embedded? De automatische Google Number Lookup kan het nummer verrijken met naam, adres, plaats en website.
  • Laatste contact
    Hiermee kun je zien wanneer en met welke collega het laatste contactmoment heeft plaatsgevonden.
  • Gespreksgeschiedenis
    Bekijk alle contactmomenten met het inkomende nummer van de laatste 90 dagen. Bekijk wanneer, hoe lang en met wie deze contactmomenten zijn geweest.
  • Re-dial
    Open de pop-up van een eerder gesprek en bel de relatie met één klik terug.
  • Gespreksnotities Salesforce embedded
    Maak notities tijdens het gesprek. Deze worden vervolgens opgeslagen in in de gespreksgeschiedenis en kunnen worden gepusht naar Salesforce embedded.
  • Instelbare knoppen
    Vier knoppen met functies zoals kopiëren, e-mailen, actiebutton (open URL) en klantkaart openen in Salesforce embedded of het openen van de oproepnotitie in Salesforce embedded.
  • Bladerfunctie
    Handige bladerfunctie om de juiste relatie te kiezen bij meerdere contacten met hetzelfde nummer, uiteraard gematcht aan jouw contacten in Salesforce embedded.
  • Click-to-Dial
    Bel elk nummer met één klik vanuit Salesforce embedded, browser of elk ander programma.
  • Meerdere beeldschermen
    Wanneer je op meerdere beeldschermen werkt, bepaal je zelf op welk scherm de pop-up komt te verschijnen
  • Doorverbinden
    De klantgegevens verhuizen mee wanneer je doorverbindt naar een collega.
  • Remote Dialer
    Dit is de applicatie voor Windows en Mac waarmee je direct uit kunt bellen.

Plan een demo

wil jij een perfect advies, op maat, voor jouw bedrijf?

Gratis advies

voordelen kiezen voor voicedata

daarom Voicedata

één van de meest ervaren spelers
Sinds januari 2004 actief op de zakelijke telecommarkt en sinds 2015 actief met het integreren van CRM systemen

betrouwbaar & professioneel
Voicedata is een bedrijf dat communicatiediensten op een betrouwbare en professionele wijze implementeert in uw huidige infrastructuur.

alles onder één dak
Naast vaste IP-telefonie biedt Voicedata een totaalpakket (Fiber, Mobiel, vaste telefonie, corporate numbers en Whatsapp oplossingen) dat volledig aansluit op uw wensen.

 

Ontvang een offerte