SuperOffice On-Site CRM Integratie VoIP
SuperOffice On-Site integreren met jouw telefonie is cruciaal en heel eenvoudig. Verbeter je klanttevredenheid en bespaar tijd door telefoongesprekken efficiënter af te handelen.
- Automatische gespreksregistratie in SuperOffice
- Klantkaart pop-up met gespreksnotites
- Telefoonboek herkenning vanuit SuperOffice On-Site
SuperOffice integratie VoIP
Het integreren van SuperOffice On-Site met je telefoniesysteem is heel eenvoudige. Alle cruciale informatie wordt op één plek verzameld en gestructureerd. Met SuperOffice On-Site kun je de customer journey van je klanten aanzienlijk verbeteren.
tussen de Voicedata telefoniediensten en het SuperOffice On-Site CRM-pakket. Met SuperOffice On-Site kun je klanten op een efficiëntere manier helpen, zelfs in samenwerking met je collega’s. Dit maakt het niet alleen leuker, maar ook gemakkelijker.
- Pop-up scherm met klantgegevens uit SuperOffice On-Site
- Eenvoudig uitgaand bellen vanuit SuperOffice On-Site
- Maak gespreksnotities en push deze naar SuperOffice On-Site
Hoe werkt de SuperOffice On-Site VoIP integratie?
Met behulp van onze geavanceerde CTI-tool integreren we SuperOffice On-Site CRM met jouw telefoonsysteem. Hierdoor worden al je telefoniegegevens, accounts, contacten en tickets samengebracht op één platform. Op deze plek heb je een overzichtelijke weergave van alle belangrijke informatie vanuit verschillende afdelingen. Op deze manier krijg je eenvoudig inzicht in alle contactmomenten tussen het bedrijf en de klant.
- Verbeter de klantreis
- Werk efficiënter
- Weet altijd wat er speelt
Bekijk alle functies Voordelen SuperOffice On-Site CRM integratie
Functies SuperOffice On-Site CRM en VoIP integratie
Door het gebruik van de SuperOffice On-Site CRM integratie wordt het beheer en verwerken van telefoongesprekken geoptimaliseerd. Je krijgt direct toegang tot diverse handige functionaliteiten die de efficiëntie bevorderen, zoals:
- Klantinformatie uit SuperOffice On-Site
Er verschijnt een pop-up in het beeld met het nummer van de beller en klantgegevens uit SuperOffice On-Site. - Aanpasbare informatie
Je kunt het pop-up scherm personaliseren. Bepaal zelf welke info en knoppen er te zien zijn in het pop-up scherm. - Gespreksregistratie
De advanced SuperOffice On-Site VoIP integratie registreert automatisch gesprekken onder de contactkaart in SuperOffice On-Site CRM - Google Number Lookup
Heeft het inkomende nummer geen match in SuperOffice On-Site? De automatische Google Number Lookup kan het nummer verrijken met naam, adres, plaats en website. - Laatste contact
Hiermee kun je zien wanneer en met welke collega het laatste contactmoment heeft plaatsgevonden. - Gespreksgeschiedenis
Bekijk alle contactmomenten met het inkomende nummer van de laatste 90 dagen. Bekijk wanneer, hoe lang en met wie deze contactmomenten zijn geweest. - Re-dial
Open de pop-up van een eerder gesprek en bel de relatie met één klik terug.
- Gespreksnotities SuperOffice On-Site
Maak notities tijdens het gesprek. Deze worden vervolgens opgeslagen in in de gespreksgeschiedenis en kunnen worden gepusht naar SuperOffice On-Site. - Instelbare knoppen
Vier knoppen met functies zoals kopiëren, e-mailen, actiebutton (open URL) en klantkaart openen in SuperOffice On-Site of het openen van de oproepnotitie in SuperOffice On-Site. - Bladerfunctie
Handige bladerfunctie om de juiste relatie te kiezen bij meerdere contacten met hetzelfde nummer, uiteraard gematcht aan jouw contacten in SuperOffice On-Site. - Click-to-Dial
Bel elk nummer met één klik vanuit SuperOffice On-Site, browser of elk ander programma. - Meerdere beeldschermen
Wanneer je op meerdere beeldschermen werkt, bepaal je zelf op welk scherm de pop-up komt te verschijnen - Doorverbinden
De klantgegevens verhuizen mee wanneer je doorverbindt naar een collega. - Remote Dialer
Dit is de applicatie voor Windows en Mac waarmee je direct uit kunt bellen.
Voordelen SuperOffice On-Site CRM en VoIP integratie
De genoemde functies bieden de eindgebruiker veel extra’s.
- Klantviendelijk de telefoon opnemen door herkenning telefoonnummer vanuit SuperOffice On-Site
- Snel alle informatie beschikbaar door de klantkaart pop-up
- Snel contact door click-to-dial vanuit SuperOffice On-Site
- Automatische registratie en logging van telefoongesprekken in de SuperOffice On-Site contactenkaart
De SuperOffice On-Site integratie met onze VoIP oplossingen zorgt ervoor dat jij en je collega’s veel sneller, persoonlijker en efficiënter telefoongesprekken kunnen afhandelen met klanten, cliënten of andere externe contacten.
wil jij een perfect advies, op maat, voor jouw bedrijf?
daarom Voicedata
één van de meest ervaren spelers
Sinds januari 2004 actief op de zakelijke telecommarkt en sinds 2015 actief met het integreren van CRM systemen
betrouwbaar & professioneel
Voicedata is een bedrijf dat communicatiediensten op een betrouwbare en professionele wijze implementeert in uw huidige infrastructuur.
alles onder één dak
Naast vaste IP-telefonie biedt Voicedata een totaalpakket (Fiber, Mobiel, vaste telefonie, corporate numbers en Whatsapp oplossingen) dat volledig aansluit op uw wensen.