Automations & AI voor klantenservice
Koppel al je communicatiekanalen van je klantenservice naar één plek en maak gebruik van de nieuwste technieken als Chat GPT.
- Bouw en beheer chatbots voor Livechat & Social Media
- Gebruik dezelfde flows voor Voicebots en Smart IVR
- Gebruik AI voor het beantwoorden of routeren van conversaties
Chatbot
Maak gebruik van een scripted Chatbot of een AI Chatbot! Ontlast en professionaliseer je klantenservice en zorg voor optimale bereikbaarheid door 24 x 7 standaardvragen te beantwoorden aan jouw klanten.
Voicebot
Laat binnenkomende telefoongesprekken afhandelen door een Voicebot! Ideaal om veelgestelde vragen te beantwoorden, track & trace informatie te delen of afspraken te laten plannen.
SMART IVR
Een SMART IVR of slim keuzemenu pakt telefoongesprekken op en zet deze zonder menselijke tussenkomst door naar de juiste personen of afdelingen. Geen spoed? Deflect het gesprek naar Whatsapp!
Messaging Platforms
Koppel eenvoudig messaging platforms als Whatsapp, Facebook Messenger, Instagram DM, Telegram en livechat aan jouw klantenservice. Bespaar tijd en communiceer op de meest efficiente manier.
Virtual Assistant
Koppel een “virtual” assistant (chatbot en voicebot) aan jouw kanalen en beantwoordt snel de meest gestelde vragen of routeer de binnenkomende gesprekken naar de juiste collega’s of afdelingen.
Optimaliseer klantervaring
Sta je klanten razendsnel te woord door het automatisch beantwoorden van standaardvragen. Uiteraard met als vangnet een “live agent” die vanuit onze studio alle communicatie kan oppakken en overnemen.