Voicebot de toekomst van klantenservice

Voicebots zorgen ervoor dat de communicatie met jouw klanten veel efficiënter verloopt

  • Virtuele assistent op basis van spraak
  • Gratis inbegrepen bij onze dienst MKB Compleet

Meer over voicebot Plan een demo

Voicebot

Voicebots zijn niet meer weg te denken uit onze samenleving. Steeds meer bedrijven zetten deze technologie in als onderdeel van hun klantenservice. Maar wat is een voicebot eigenlijk?

Voicebot cases

Hoe werkt een Voicebot in de praktijk? Bekijk onze businesscases!

Wanneer je aan het werk bent, maar tijdens het werk vaak worden “gestoord” door binnenkomende gesprekken is een slimme voicebot ideaal! De voicebot neemt bestellingen en reserveringen aan en zet deze informatie in jouw CRM of reserveringssysteem!

Voicebot bestelling of reservering

Een slimme voicebot zorgt ervoor dat jouw organisatie 24 x 7 bereikbaar is voor klanten en is in staat om de veelgestelde vragen direct te beantwoorden. Train je voicebot eenvoudig, no code, in de online studio en zorg voor een nog betere klantervaring!

Voicebot buiten kantoortijden

Door het inzetten van een intelligente voicebot beschik je over een virtuele assistent die binnenkomende gesprekken routeert naar de juiste personen of afdelingen en eventueel terugbelnotities maakt en verstuurt zonder menselijke tussenkomst.

Voicebot telefonist(e)

Wat is een Voicebot?

Een voicebot is een geautomatiseerde stemassistent die gebruikt wordt om menselijke interactie na te bootsen. Door middel van spraakherkenning en natuurlijke taalverwerking kan de voicebot vragen van klanten beantwoorden en problemen oplossen.

  • Virtuele assistent bij inkomende oproepen
  • Keuzemenu met spraak in plaats van toetsen
  • Handel geautomatiseerd telefoongesprekken af
  • Gebruik Whatsapp call deflection, zodat je het telefoongesprek afhandelt en verder communiceert via Whatsapp

Ben jij klaar voor de toekomst?

De wereld verandert snel en technologie blijft zich ontwikkelen. Om competitief te blijven als bedrijf is het belangrijk om mee te groeien in deze ontwikkelingen. Een van deze ontwikkelingen is de inzet van voicebots. Door gebruik te maken van een voicebot kan jij jouw strenge doelstellingen halen zonder dat er extra resources nodig zijn. Denk hierbij aan kosten besparen door meer tijd voor taken vrij te maken, problem-solving, kennisoverdracht etc.

Echter hoe vindt u de juiste partner? Bij Voicedata bieden wij jou dé oplossing voor de toekomst waarin minutieuze analyses al aan de voorkant liggen om continuïteit in kwaliteit te garanderen.

Ontvang onze tarieven per mail

gratis advies van Xander

Xander Dekker is specialist zakelijke communicatie en adviseert dagelijks  organisaties bij het kiezen van de juiste oplossing.

Boek een meeting met Xander

De voordelen van een voicebot

Het gebruik van een voicebot brengt verschillende voordelen met zich mee voor bedrijven:

  • 24/7 beschikbaarheid: Een voicebot kan op elk moment van de dag vragen beantwoorden, waardoor klanten niet hoeven te wachten tot kantoortijden.
  • Kostenbesparend: Het inzetten van een voicebot kan kosten besparen op personeelskosten.
  • Efficiëntie: Een voicebot kan snel en efficiënt vragen beantwoorden, waardoor klanten sneller geholpen worden.

De toekomst van klantenservice

Door de steeds verdergaande ontwikkelingen in kunstmatige intelligentie en machine learning worden voicebots steeds slimmer en kunnen ze steeds meer taken uitvoeren. In de toekomst zullen voicebots dan ook een belangrijke rol spelen in de klantenservice.

Het is daarom belangrijk voor bedrijven om zich te verdiepen in deze technologie en te kijken hoe zij dit kunnen integreren in hun bedrijfsprocessen. Door het inzetten van een voicebot kunnen zij hun klantenservice verbeteren en kosten besparen.

Voicebot inrichten

  • Gebruik onze visuele flowbuilder
  • Library beschikbaar met standaard antwoorden
  • Train je eigen voicebot door input te geven
  • Bekijk online alle calls en gevolgde flows
  • Slim routeren door het inzetten van AI

Ontvang vrijblijvend een offerte

Interesse? Contacteer ons!

Sluit jij je aan bij Voicedata?

Neem contact op voor uw speciale aanbieding

Klant worden

Daarom Voicebot

handel automatisch telefoongesprekken af
Een voicebot zorgt ervoor dat je automatisch veelgestelde vragen beantwoord zonder menselijke tussenkomst. Dit bespaart veel tijd en geeft jouw medewerkers meer ruimte en rust tijdens het werk.

koppel Voicebot aan CRM
Koppel Voicebot aan CRM en routeer automatisch naar de juiste collega. Daarnaast zorg je dat alle geautomatiseerde gesprekken worden geregistreerd op een centrale plek. Je ziet dus altijd wanneer een klant heeft gebeld met de voicebot en waarover dit gesprek ging.

24 x 7 telefonisch bereikbaar
Een voicebot zorgt ervoor dat je 24 x 7 telefonisch bereikbaar bent voor jouw klanten! Binnenkomende gesprekken handel je automatisch af of bij wat lastigere vragen verplaatsten we de conversatie naar Whatsapp en pak je het de volgende dag op via dat kanaal.

Ontvang informatie per mail