4PS Integratie VoIP
Koppel 4PS aan je telefonie voor maximaal gemak en efficiëntie. Handel telefoongesprekken sneller af en optimaliseer je klanttevredenheid.
- Klantkaart pop-up met gespreksnotites
- Telefoonboek herkenning vanuit 4PS
- Eenvoudig bellen vanuit 4PS met click-to-dial
4PS integratie VoIP
Het integreren van 4PS met je telefoniesysteem is heel eenvoudige. Alle cruciale informatie wordt op één plek verzameld en gestructureerd. Met 4PS kun je de customer journey van je klanten aanzienlijk verbeteren.
Als je besluit om te integreren met 4PS, krijg je toegang tot een geavanceerde verbinding tussen de Voicedata telefoniediensten en het 4PS CRM-pakket. Met 4PS kun je klanten op een efficiëntere manier helpen, zelfs in samenwerking met je collega’s. Dit maakt het niet alleen leuker, maar ook gemakkelijker.
- Pop-up scherm met klantgegevens uit 4PS
- Eenvoudig uitgaand bellen vanuit 4PS
- Maak gespreksnotities en push deze naar 4PS
Hoe werkt de 4PS VoIP integratie?
Met behulp van onze krachtige CTI-tool koppelen we 4PS CRM aan jouw telefonie. Hierdoor worden je telefoongesprekken, accounts, contactpersonen en tickets geïntegreerd op één plek. Het is de centrale locatie waar alle relevante informatie vanuit verschillende afdelingen samenvloeit. Je krijgt eenvoudig inzicht in alle contactmomenten tussen het bedrijf en de klant.
- Verbeter de klantreis
- Werk efficiënter
- Weet altijd wat er speelt
Functies 4PS CRM en VoIP integratie
Het gebruik van de integratie met de 4PS CRM verbetert het beheer en de verwerking van inkomende en uitgaande telefoongesprekken aanzienlijk. Je hebt direct toegang tot een scala aan handige tools die de productiviteit bevorderen:
- Klantinformatie uit 4PS
Er verschijnt een pop-up in het beeld met het nummer van de beller en klantgegevens uit 4PS. - Aanpasbare informatie
Je kunt het pop-up scherm personaliseren. Bepaal zelf welke info en knoppen er te zien zijn in het pop-up scherm. - Gespreksregistratie
De advanced 4PS VoIP integratie registreert automatisch gesprekken onder de contactkaart in 4PS CRM - Google Number Lookup
Heeft het inkomende nummer geen match in 4PS? De automatische Google Number Lookup kan het nummer verrijken met naam, adres, plaats en website. - Laatste contact
Hiermee kun je zien wanneer en met welke collega het laatste contactmoment heeft plaatsgevonden. - Gespreksgeschiedenis
Bekijk alle contactmomenten met het inkomende nummer van de laatste 90 dagen. Bekijk wanneer, hoe lang en met wie deze contactmomenten zijn geweest. - Re-dial
Open de pop-up van een eerder gesprek en bel de relatie met één klik terug.
- Gespreksnotities 4PS
Maak notities tijdens het gesprek. Deze worden vervolgens opgeslagen in in de gespreksgeschiedenis en kunnen worden gepusht naar 4PS. - Instelbare knoppen
Vier knoppen met functies zoals kopiëren, e-mailen, actiebutton (open URL) en klantkaart openen in 4PS of het openen van de oproepnotitie in 4PS. - Bladerfunctie
Handige bladerfunctie om de juiste relatie te kiezen bij meerdere contacten met hetzelfde nummer, uiteraard gematcht aan jouw contacten in 4PS. - Click-to-Dial
Bel elk nummer met één klik vanuit 4PS, browser of elk ander programma. - Meerdere beeldschermen
Wanneer je op meerdere beeldschermen werkt, bepaal je zelf op welk scherm de pop-up komt te verschijnen - Doorverbinden
De klantgegevens verhuizen mee wanneer je doorverbindt naar een collega. - Remote Dialer
Dit is de applicatie voor Windows en Mac waarmee je direct uit kunt bellen.
Voordelen 4PS CRM en VoIP integratie
De genoemde functies bieden de eindgebruiker veel extra’s.
- Klantviendelijk de telefoon opnemen door herkenning telefoonnummer vanuit 4PS
- Snel alle informatie beschikbaar door de klantkaart pop-up
- Snel contact door click-to-dial vanuit 4PS
- Automatische registratie en logging van telefoongesprekken in de 4PS contactenkaart
De 4PS integratie met onze VoIP oplossingen zorgt ervoor dat jij en je collega’s veel sneller, persoonlijker en efficiënter telefoongesprekken kunnen afhandelen met klanten, cliënten of andere externe contacten.
wil jij een perfect advies, op maat, voor jouw bedrijf?
daarom Voicedata
één van de meest ervaren spelers
Sinds januari 2004 actief op de zakelijke telecommarkt en sinds 2015 actief met het integreren van CRM systemen
betrouwbaar & professioneel
Voicedata is een bedrijf dat communicatiediensten op een betrouwbare en professionele wijze implementeert in uw huidige infrastructuur.
alles onder één dak
Naast vaste IP-telefonie biedt Voicedata een totaalpakket (Fiber, Mobiel, vaste telefonie, corporate numbers en Whatsapp oplossingen) dat volledig aansluit op uw wensen.