SAP C4C CRM Integratie VoIP

Koppel SAP C4C aan je telefonie voor maximaal gemak en efficiëntie. Handel telefoongesprekken sneller af en optimaliseer je klanttevredenheid.

  • Klantkaart pop-up met gespreksnotities
  • Telefoonboek herkenning vanuit SAP C4C
  • Automatische gespreksregistratie

Bekijk de mogelijkheden

SAP C4C integratie VoIP

Het integreren van SAP C4C met je telefoniesysteem is heel eenvoudige. Alle cruciale informatie wordt op één plek verzameld en gestructureerd. Met C4C kun je de customer journey van je klanten aanzienlijk verbeteren.

Functies SAP C4C CRM en VoIP integratie

Het gebruik van de integratie met de SAP C4C CRM verbetert het beheer en de verwerking van inkomende en uitgaande telefoongesprekken aanzienlijk. Je hebt direct toegang tot een scala aan handige tools die de productiviteit bevorderen:

  • Klantinformatie uit SAP C4C
    Er verschijnt een pop-up in het beeld met het nummer van de beller en klantgegevens uit SAP C4C.
  • Aanpasbare informatie
    Je kunt het pop-up scherm personaliseren. Bepaal zelf welke info en knoppen er te zien zijn in het pop-up scherm.
  • Gespreksregistratie
    De advanced SAP C4C VoIP integratie registreert automatisch gesprekken onder de contactkaart in SAP C4C CRM
  • Google Number Lookup
    Heeft het inkomende nummer geen match in SAP C4C? De automatische Google Number Lookup kan het nummer verrijken met naam, adres, plaats en website.
  • Laatste contact
    Hiermee kun je zien wanneer en met welke collega het laatste contactmoment heeft plaatsgevonden.
  • Gespreksgeschiedenis
    Bekijk alle contactmomenten met het inkomende nummer van de laatste 90 dagen. Bekijk wanneer, hoe lang en met wie deze contactmomenten zijn geweest.
  • Re-dial
    Open de pop-up van een eerder gesprek en bel de relatie met één klik terug.
  • Gespreksnotities SAP C4C
    Maak notities tijdens het gesprek. Deze worden vervolgens opgeslagen in in de gespreksgeschiedenis en kunnen worden gepusht naar SAP C4C.
  • Instelbare knoppen
    Vier knoppen met functies zoals kopiëren, e-mailen, actiebutton (open URL) en klantkaart openen in SAP C4C of het openen van de oproepnotitie in SAP C4C.
  • Bladerfunctie
    Handige bladerfunctie om de juiste relatie te kiezen bij meerdere contacten met hetzelfde nummer, uiteraard gematcht aan jouw contacten in SAP C4C.
  • Click-to-Dial
    Bel elk nummer met één klik vanuit SAP C4C, browser of elk ander programma.
  • Meerdere beeldschermen
    Wanneer je op meerdere beeldschermen werkt, bepaal je zelf op welk scherm de pop-up komt te verschijnen
  • Doorverbinden
    De klantgegevens verhuizen mee wanneer je doorverbindt naar een collega.
  • Remote Dialer
    Dit is de applicatie voor Windows en Mac waarmee je direct uit kunt bellen.

Plan een demo

wil jij een perfect advies, op maat, voor jouw bedrijf?

Gratis advies

voordelen kiezen voor voicedata

daarom Voicedata

één van de meest ervaren spelers
Sinds januari 2004 actief op de zakelijke telecommarkt en sinds 2015 actief met het integreren van CRM systemen

betrouwbaar & professioneel
Voicedata is een bedrijf dat communicatiediensten op een betrouwbare en professionele wijze implementeert in uw huidige infrastructuur.

alles onder één dak
Naast vaste IP-telefonie biedt Voicedata een totaalpakket (Fiber, Mobiel, vaste telefonie, corporate numbers en Whatsapp oplossingen) dat volledig aansluit op uw wensen.

 

Ontvang een offerte