
Complan Novadent CRM Integratie VoIP
Het is erg belangrijk en simpel om Complan Novadent te integreren met je telefonie. Boost de tevredenheid van je klanten en bespaar tijd door efficiënter telefoongesprekken af te handelen.
- Klantkaart pop-up
- Telefoonboek herkenning vanuit Complan Novadent
- Eenvoudig bellen vanuit Belco met click-to-dial
Complan Novadent integratie VoIP
Het integreren van Complan Novadent met je telefoniesysteem is eenvoudig en efficiënt. Je hebt direct toegang tot alle belangrijke informatie op één centrale locatie. Complan Novadent begeleidt je naar een gepersonaliseerde en verbeterde klantervaring.
Wanneer je kiest voor integratie met Complan Novadent beschik je over een geavanceerde koppeling tussen de telefoniediensten van Voicedata en het Complan Novadent CRM-pakket. Met Complan Novadent kun je klanten efficiënter helpen, óók in samenwerking met je collega’s. Zo wordt het voor de klant én voor jou een stuk leuker en makkelijker.
- Pop-up scherm met klantgegevens uit Complan Novadent
- Eenvoudig uitgaand bellen vanuit Complan Novadent
- Maak gespreksnotities en push deze naar Complan Novadent
Hoe werkt de Complan Novadent VoIP integratie?
Met behulp van onze geavanceerde CTI-tool verbinden we Complan Novadent CRM met jouw telefoonsysteem. Complan Novadent integreert al je telefoongesprekken, accounts, contacten en tickets op één locatie. Het is de ultieme hub waar alle cruciale informatie van verschillende afdelingen samenkomt. Je kunt eenvoudig zien wanneer en hoe het bedrijf contact heeft gehad met klanten.
- Verbeter de klantreis
- Werk efficiënter
- Weet altijd wat er speelt
Bekijk alle functies Voordelen Complan Novadent CRM integratie
Functies Complan Novadent CRM en VoIP integratie
Het gebruik van de integratie met de Complan Novadent CRM verbetert het beheer en de verwerking van inkomende en uitgaande telefoongesprekken aanzienlijk. Je hebt direct toegang tot een scala aan handige tools die de productiviteit bevorderen:
- Klantinformatie uit Complan Novadent
Er verschijnt een pop-up in het beeld met het nummer van de beller en klantgegevens uit Complan Novadent. - Aanpasbare informatie
Je kunt het pop-up scherm personaliseren. Bepaal zelf welke info en knoppen er te zien zijn in het pop-up scherm. - Google Number Lookup
Heeft het inkomende nummer geen match in Complan Novadent? De automatische Google Number Lookup kan het nummer verrijken met naam, adres, plaats en website. - Laatste contact
Hiermee kun je zien wanneer en met welke collega het laatste contactmoment heeft plaatsgevonden. - Gespreksgeschiedenis
Bekijk alle contactmomenten met het inkomende nummer van de laatste 90 dagen. Bekijk wanneer, hoe lang en met wie deze contactmomenten zijn geweest. - Re-dial
Open de pop-up van een eerder gesprek en bel de relatie met één klik terug.
- Gespreksnotities Complan Novadent
Maak notities tijdens het gesprek. Deze worden vervolgens opgeslagen in in de gespreksgeschiedenis en kunnen worden gepusht naar Complan Novadent. - Instelbare knoppen
Vier knoppen met functies zoals kopiëren, e-mailen, actiebutton (open URL) en klantkaart openen in Complan Novadent of het openen van de oproepnotitie in Complan Novadent. - Bladerfunctie
Handige bladerfunctie om de juiste relatie te kiezen bij meerdere contacten met hetzelfde nummer, uiteraard gematcht aan jouw contacten in Complan Novadent. - Click-to-Dial
Bel elk nummer met één klik vanuit Complan Novadent, browser of elk ander programma. - Meerdere beeldschermen
Wanneer je op meerdere beeldschermen werkt, bepaal je zelf op welk scherm de pop-up komt te verschijnen - Doorverbinden
De klantgegevens verhuizen mee wanneer je doorverbindt naar een collega. - Remote Dialer
Dit is de applicatie voor Windows en Mac waarmee je direct uit kunt bellen.
Voordelen Complan Novadent CRM en VoIP integratie
De genoemde functies bieden de eindgebruiker veel extra’s.
- Klantviendelijk de telefoon opnemen door herkenning telefoonnummer vanuit Complan Novadent
- Snel alle informatie beschikbaar door de klantkaart pop-up
- Snel contact door click-to-dial vanuit Complan Novadent
- Automatische registratie en logging van telefoongesprekken in de Complan Novadent contactenkaart
De Complan Novadent integratie met onze VoIP oplossingen zorgt ervoor dat jij en je collega’s veel sneller, persoonlijker en efficiënter telefoongesprekken kunnen afhandelen met klanten, cliënten of andere externe contacten.
wil jij een perfect advies, op maat, voor jouw bedrijf?
daarom Voicedata
één van de meest ervaren spelers
Sinds januari 2004 actief op de zakelijke telecommarkt en sinds 2015 actief met het integreren van CRM systemen
betrouwbaar & professioneel
Voicedata is een bedrijf dat communicatiediensten op een betrouwbare en professionele wijze implementeert in uw huidige infrastructuur.
alles onder één dak
Naast vaste IP-telefonie biedt Voicedata een totaalpakket (Fiber, Mobiel, vaste telefonie, corporate numbers en Whatsapp oplossingen) dat volledig aansluit op uw wensen.