ConnectWise CRM Integratie VoIP
Het is erg belangrijk en simpel om ConnectWise te integreren met je telefonie. Boost de tevredenheid van je klanten en bespaar tijd door efficiënter telefoongesprekken af te handelen.
- Klantkaart pop-up met gespreksnotities
- Telefoonboek herkenning vanuit ConnectWise
- Automatische gespreksregistratie
ConnectWise integratie VoIP
Het koppelen van ConnectWise aan je telefonieomgeving is een fluitje van een cent. Alle cruciale gegevens zijn netjes gegroepeerd op één locatie. Laat ConnectWise het startpunt zijn van jouw reis naar betere klantinteractie.
Wanneer je besluit om te integreren met ConnectWise, profiteer je van een geavanceerde verbinding tussen de telefoniediensten van Voicedata en het ConnectWise CRM-pakket. Met ConnectWise kun je klanten effectiever ondersteunen, zelfs in samenwerking met collega’s. Op die manier wordt het voor zowel de klant als voor jou veel leuker en eenvoudiger.
- Pop-up scherm met klantgegevens uit ConnectWise
- Eenvoudig uitgaand bellen vanuit ConnectWise
- Maak gespreksnotities en push deze naar ConnectWise
Hoe werkt de ConnectWise VoIP integratie?
Met behulp van onze geavanceerde CTI-tool integreren we ConnectWise CRM met jouw telefoonsysteem. Hierdoor worden al je telefoniegegevens, accounts, contacten en tickets samengebracht op één platform. Op deze plek heb je een overzichtelijke weergave van alle belangrijke informatie vanuit verschillende afdelingen. Op deze manier krijg je eenvoudig inzicht in alle contactmomenten tussen het bedrijf en de klant.
- Verbeter de klantreis
- Werk efficiënter
- Weet altijd wat er speelt
Functies ConnectWise CRM en VoIP integratie
Het gebruik van de integratie met de ConnectWise CRM verbetert het beheer en de verwerking van inkomende en uitgaande telefoongesprekken aanzienlijk. Je hebt direct toegang tot een scala aan handige tools die de productiviteit bevorderen:
- Klantinformatie uit ConnectWise
Er verschijnt een pop-up in het beeld met het nummer van de beller en klantgegevens uit ConnectWise. - Aanpasbare informatie
Je kunt het pop-up scherm personaliseren. Bepaal zelf welke info en knoppen er te zien zijn in het pop-up scherm. - Gespreksregistratie
De advanced ConnectWise VoIP integratie registreert automatisch gesprekken onder de contactkaart in ConnectWise CRM - Google Number Lookup
Heeft het inkomende nummer geen match in ConnectWise? De automatische Google Number Lookup kan het nummer verrijken met naam, adres, plaats en website. - Laatste contact
Hiermee kun je zien wanneer en met welke collega het laatste contactmoment heeft plaatsgevonden. - Gespreksgeschiedenis
Bekijk alle contactmomenten met het inkomende nummer van de laatste 90 dagen. Bekijk wanneer, hoe lang en met wie deze contactmomenten zijn geweest. - Re-dial
Open de pop-up van een eerder gesprek en bel de relatie met één klik terug.
- Gespreksnotities ConnectWise
Maak notities tijdens het gesprek. Deze worden vervolgens opgeslagen in in de gespreksgeschiedenis en kunnen worden gepusht naar ConnectWise. - Instelbare knoppen
Vier knoppen met functies zoals kopiëren, e-mailen, actiebutton (open URL) en klantkaart openen in ConnectWise of het openen van de oproepnotitie in ConnectWise. - Bladerfunctie
Handige bladerfunctie om de juiste relatie te kiezen bij meerdere contacten met hetzelfde nummer, uiteraard gematcht aan jouw contacten in ConnectWise. - Click-to-Dial
Bel elk nummer met één klik vanuit ConnectWise, browser of elk ander programma. - Meerdere beeldschermen
Wanneer je op meerdere beeldschermen werkt, bepaal je zelf op welk scherm de pop-up komt te verschijnen - Doorverbinden
De klantgegevens verhuizen mee wanneer je doorverbindt naar een collega. - Remote Dialer
Dit is de applicatie voor Windows en Mac waarmee je direct uit kunt bellen.
Voordelen ConnectWise CRM en VoIP integratie
De genoemde functies bieden de eindgebruiker veel extra’s.
- Klantviendelijk de telefoon opnemen door herkenning telefoonnummer vanuit ConnectWise
- Snel alle informatie beschikbaar door de klantkaart pop-up
- Snel contact door click-to-dial vanuit ConnectWise
- Automatische registratie en logging van telefoongesprekken in de ConnectWise contactenkaart
De ConnectWise integratie met onze VoIP oplossingen zorgt ervoor dat jij en je collega’s veel sneller, persoonlijker en efficiënter telefoongesprekken kunnen afhandelen met klanten, cliënten of andere externe contacten.
Bekijk de lijst met beschikbare parameters voor ConnectWise
- connectwise_id
- connectwise_first_name
- connectwise_last_name
- connectwise_relationship_override
- connectwise_inactive_flag
- connectwise_title
- connectwise_married_flag
- connectwise_children_flag
- connectwise_unsubscribe_flag
- connectwise_mobile_guid
- connectwise_default_phone_type
- connectwise_default_phone_nbr
- connectwise_default_billing_flag
- connectwise_default_flag
- connectwise_communication_items_0_0_id
- connectwise_communication_items_0_0_type_id
- connectwise_communication_items_0_0_type_name
- connectwise_communication_items_0_0_type__info_type_href
- connectwise_communication_items_0_0_value
- connectwise_communication_items_0_0_default_flag
- connectwise_communication_items_0_0_communication_type
- connectwise_ignore_duplicates
- connectwise__info_last_updated
- connectwise__info_updated_by
- connectwise__info_communications_href
- connectwise__info_notes_href
- connectwise__info_tracks_href
- connectwise__info_portal_security_href
- connectwise__info_activities_href
- connectwise__info_documents_href
- connectwise__info_configurations_href
- connectwise__info_tickets_href
- connectwise__info_opportunities_href
- connectwise__info_projects_href
- connectwise__info_image_href
- connectwise_entity_type
- name
- connectwise_open_url
wil jij een perfect advies, op maat, voor jouw bedrijf?
daarom Voicedata
één van de meest ervaren spelers
Sinds januari 2004 actief op de zakelijke telecommarkt en sinds 2015 actief met het integreren van CRM systemen
betrouwbaar & professioneel
Voicedata is een bedrijf dat communicatiediensten op een betrouwbare en professionele wijze implementeert in uw huidige infrastructuur.
alles onder één dak
Naast vaste IP-telefonie biedt Voicedata een totaalpakket (Fiber, Mobiel, vaste telefonie, corporate numbers en Whatsapp oplossingen) dat volledig aansluit op uw wensen.