Embrace Customers CRM Integratie VoIP
Embrace Customers integreren met jouw telefonie is cruciaal en heel eenvoudig. Verbeter je klanttevredenheid en bespaar tijd door telefoongesprekken efficiënter af te handelen.
- Klantkaart pop-up met gespreksnotites
- Telefoonboek herkenning vanuit Embrace Customers
- Eenvoudig bellen vanuit Embrace Customers met click-to-dial
Embrace Customers integratie VoIP
Het integreren van Embrace Customers met je telefoniesysteem is eenvoudig en efficiënt. Je hebt direct toegang tot alle belangrijke informatie op één centrale locatie. Embrace Customers begeleidt je naar een gepersonaliseerde en verbeterde klantervaring.
Door te kiezen voor integratie met Embrace Customers, krijg je toegang tot een geavanceerde connectie tussen de telefoniediensten van Voicedata en het Embrace Customers CRM-pakket. Met 2Embrace Customers kun je klanten op een efficiëntere manier helpen, ook in samenwerking met je collega’s. Op die manier wordt het voor zowel de klant als voor jou een stuk leuker en gemakkelijker.
- Pop-up scherm met klantgegevens uit Embrace Customers
- Eenvoudig uitgaand bellen vanuit Embrace Customers
- Maak gespreksnotities en push deze naar Embrace Customers
Hoe werkt de Embrace Customers VoIP integratie?
Met behulp van onze krachtige CTI-tool koppelen we Embrace Customers CRM aan jouw telefonie. Hierdoor worden je telefoongesprekken, accounts, contactpersonen en tickets geïntegreerd op één plek. Het is de centrale locatie waar alle relevante informatie vanuit verschillende afdelingen samenvloeit. Je krijgt eenvoudig inzicht in alle contactmomenten tussen het bedrijf en de klant.
- Verbeter de klantreis
- Werk efficiënter
- Weet altijd wat er speelt
Bekijk alle functies Voordelen Embrace Customers CRM integratie
Functies Embrace Customers CRM en VoIP integratie
Het gebruik van de Embrace Customers CRM integratie optimaliseert het afhandelen van telefoongesprekken en het verwerken hiervan. Je krijgt direct een aantal handige functionaliteiten die de efficiëntie bevorderen ter beschikking:
- Klantinformatie uit Embrace Customers
Er verschijnt een pop-up in het beeld met het nummer van de beller en klantgegevens uit Embrace Customers. - Aanpasbare informatie
Je kunt het pop-up scherm personaliseren. Bepaal zelf welke info en knoppen er te zien zijn in het pop-up scherm. - Gespreksregistratie
De advanced Embrace Customers VoIP integratie registreert automatisch gesprekken onder de contactkaart in Embrace Customers CRM - Google Number Lookup
Heeft het inkomende nummer geen match in Embrace Customers? De automatische Google Number Lookup kan het nummer verrijken met naam, adres, plaats en website. - Laatste contact
Hiermee kun je zien wanneer en met welke collega het laatste contactmoment heeft plaatsgevonden. - Gespreksgeschiedenis
Bekijk alle contactmomenten met het inkomende nummer van de laatste 90 dagen. Bekijk wanneer, hoe lang en met wie deze contactmomenten zijn geweest. - Re-dial
Open de pop-up van een eerder gesprek en bel de relatie met één klik terug.
- Gespreksnotities Embrace Customers
Maak notities tijdens het gesprek. Deze worden vervolgens opgeslagen in in de gespreksgeschiedenis en kunnen worden gepusht naar Embrace Customers. - Instelbare knoppen
Vier knoppen met functies zoals kopiëren, e-mailen, actiebutton (open URL) en klantkaart openen in Embrace Customers of het openen van de oproepnotitie in Embrace Customers. - Bladerfunctie
Handige bladerfunctie om de juiste relatie te kiezen bij meerdere contacten met hetzelfde nummer, uiteraard gematcht aan jouw contacten in Embrace Customers. - Click-to-Dial
Bel elk nummer met één klik vanuit Embrace Customers, browser of elk ander programma. - Meerdere beeldschermen
Wanneer je op meerdere beeldschermen werkt, bepaal je zelf op welk scherm de pop-up komt te verschijnen - Doorverbinden
De klantgegevens verhuizen mee wanneer je doorverbindt naar een collega. - Remote Dialer
Dit is de applicatie voor Windows en Mac waarmee je direct uit kunt bellen.
Voordelen Embrace Customers CRM en VoIP integratie
De genoemde functies bieden de eindgebruiker veel extra’s.
- Klantviendelijk de telefoon opnemen door herkenning telefoonnummer vanuit Embrace Customers
- Snel alle informatie beschikbaar door de klantkaart pop-up
- Snel contact door click-to-dial vanuit Embrace Customers
- Automatische registratie en logging van telefoongesprekken in de Embrace Customers contactenkaart
De Embrace Customers integratie met onze VoIP oplossingen zorgt ervoor dat jij en je collega’s veel sneller, persoonlijker en efficiënter telefoongesprekken kunnen afhandelen met klanten, cliënten of andere externe contacten.
wil jij een perfect advies, op maat, voor jouw bedrijf?
daarom Voicedata
één van de meest ervaren spelers
Sinds januari 2004 actief op de zakelijke telecommarkt en sinds 2015 actief met het integreren van CRM systemen
betrouwbaar & professioneel
Voicedata is een bedrijf dat communicatiediensten op een betrouwbare en professionele wijze implementeert in uw huidige infrastructuur.
alles onder één dak
Naast vaste IP-telefonie biedt Voicedata een totaalpakket (Fiber, Mobiel, vaste telefonie, corporate numbers en Whatsapp oplossingen) dat volledig aansluit op uw wensen.