
Epona Contactmanager CRM Integratie VoIP
Het is van enorm belang en zeer eenvoudig om Epona Contactmanager te koppelen aan jouw telefoniesysteem. Boost je klanttevredenheid en bespaar tijd door efficiënter telefoongesprekken af te handelen.
- Klantkaart pop-up
- Telefoonboek herkenning vanuit Epona Contactmanager
- Eenvoudig bellen vanuit Epona Contactmanager met hotkey-dial
Epona Contactmanager integratie VoIP
Het integreren van Epona Contactmanager met je telefoniesysteem is heel eenvoudige. Alle cruciale informatie wordt op één plek verzameld en gestructureerd. Met Epona Contactmanager kun je de customer journey van je klanten aanzienlijk verbeteren.
Als je besluit om te integreren met Epona Contactmanager, krijg je toegang tot een geavanceerde verbinding tussen de Voicedata telefoniediensten en het Epona Contactmanager CRM-pakket. Met Epona Contactmanager kun je klanten op een efficiëntere manier helpen, zelfs in samenwerking met je collega’s. Dit maakt het niet alleen leuker, maar ook gemakkelijker.
- Pop-up scherm met klantgegevens uit Epona Contactmanager
- Eenvoudig uitgaand bellen vanuit Epona Contactmanager
- Maak gespreksnotities en push deze naar Epona Contactmanager
Hoe werkt de Epona Contactmanager VoIP integratie?
Met behulp van onze geavanceerde CTI-tool integreren we Epona Contactmanager CRM met jouw telefoonsysteem. Hierdoor worden al je telefoniegegevens, accounts, contacten en tickets samengebracht op één platform. Op deze plek heb je een overzichtelijke weergave van alle belangrijke informatie vanuit verschillende afdelingen. Op deze manier krijg je eenvoudig inzicht in alle contactmomenten tussen het bedrijf en de klant.
- Verbeter de klantreis
- Werk efficiënter
- Weet altijd wat er speelt
Bekijk alle functies Voordelen Epona Contactmanager CRM integratie
Functies Epona Contactmanager CRM en VoIP integratie
Door het gebruik van de Epona Contactmanager CRM integratie wordt het beheer en verwerken van telefoongesprekken geoptimaliseerd. Je krijgt direct toegang tot diverse handige functionaliteiten die de efficiëntie bevorderen, zoals:
- Klantinformatie uit Epona Contactmanager
Er verschijnt een pop-up in het beeld met het nummer van de beller en klantgegevens uit Epona Contactmanager. - Aanpasbare informatie
Je kunt het pop-up scherm personaliseren. Bepaal zelf welke info en knoppen er te zien zijn in het pop-up scherm. - Google Number Lookup
Heeft het inkomende nummer geen match in Epona Contactmanager? De automatische Google Number Lookup kan het nummer verrijken met naam, adres, plaats en website. - Laatste contact
Hiermee kun je zien wanneer en met welke collega het laatste contactmoment heeft plaatsgevonden. - Gespreksgeschiedenis
Bekijk alle contactmomenten met het inkomende nummer van de laatste 90 dagen. Bekijk wanneer, hoe lang en met wie deze contactmomenten zijn geweest. - Re-dial
Open de pop-up van een eerder gesprek en bel de relatie met één klik terug.
- Gespreksnotities Epona Contactmanager
Maak notities tijdens het gesprek. Deze worden vervolgens opgeslagen in in de gespreksgeschiedenis en kunnen worden gepusht naar Epona Contactmanager. - Instelbare knoppen
Vier knoppen met functies zoals kopiëren, e-mailen, actiebutton (open URL) en klantkaart openen in Epona Contactmanager of het openen van de oproepnotitie in Epona Contactmanager. - Bladerfunctie
Handige bladerfunctie om de juiste relatie te kiezen bij meerdere contacten met hetzelfde nummer, uiteraard gematcht aan jouw contacten in Epona Contactmanager. - Click-to-Dial
Bel elk nummer met één klik vanuit Epona Contactmanager, browser of elk ander programma. - Meerdere beeldschermen
Wanneer je op meerdere beeldschermen werkt, bepaal je zelf op welk scherm de pop-up komt te verschijnen - Doorverbinden
De klantgegevens verhuizen mee wanneer je doorverbindt naar een collega. - Remote Dialer
Dit is de applicatie voor Windows en Mac waarmee je direct uit kunt bellen.
Voordelen Epona Contactmanager CRM en VoIP integratie
De genoemde functies bieden de eindgebruiker veel extra’s.
- Klantviendelijk de telefoon opnemen door herkenning telefoonnummer vanuit Epona Contactmanager
- Snel alle informatie beschikbaar door de klantkaart pop-up
- Snel contact door click-to-dial vanuit Epona Contactmanager
- Automatische registratie en logging van telefoongesprekken in de Epona Contactmanager contactenkaart
De Epona Contactmanager integratie met onze VoIP oplossingen zorgt ervoor dat jij en je collega’s veel sneller, persoonlijker en efficiënter telefoongesprekken kunnen afhandelen met klanten, cliënten of andere externe contacten.
Bekijk de lijst met beschikbare parameters voor Epona Contactmanager
- epona_address
- epona_company_id
- epona_company_name
- epona_company_phone_number
- epona_display_name
- epona_email_address
- epona_fax_number
- epona_first_name
- epona_gender
- epona_id
- epona_initials
- epona_language
- epona_last_name
- epona_last_name_prefix
- epona_last_name_prefix_last_name
- epona_mobile_number
- epona_object_type
- epona_other_number
- epona_person_id
- epona_person_name
- epona_phone_number
- epona_view_url
- epona_website
- epona_url
wil jij een perfect advies, op maat, voor jouw bedrijf?
daarom Voicedata
één van de meest ervaren spelers
Sinds januari 2004 actief op de zakelijke telecommarkt en sinds 2015 actief met het integreren van CRM systemen
betrouwbaar & professioneel
Voicedata is een bedrijf dat communicatiediensten op een betrouwbare en professionele wijze implementeert in uw huidige infrastructuur.
alles onder één dak
Naast vaste IP-telefonie biedt Voicedata een totaalpakket (Fiber, Mobiel, vaste telefonie, corporate numbers en Whatsapp oplossingen) dat volledig aansluit op uw wensen.