Exquise Next Generation CRM Integratie VoIP
Koppel Exquise Next Generation aan je telefonie voor maximaal gemak en efficiëntie. Handel telefoongesprekken sneller af en optimaliseer je klanttevredenheid.
- Klantkaart pop-up met gespreksnotites
- Telefoonboek herkenning vanuit Exquise Next Generation
- Eenvoudig bellen vanuit Exquise Next Generation met click-to-dial
Exquise Next Generation integratie VoIP
Het integreren van Exquise Next Generation met je telefoniesysteem is heel eenvoudige. Alle cruciale informatie wordt op één plek verzameld en gestructureerd. Met Exquise Next Generation kun je de customer journey van je klanten aanzienlijk verbeteren.
Als je besluit om te integreren met Exquise Next Generation, krijg je toegang tot een geavanceerde verbinding tussen de Voicedata telefoniediensten en het Exquise Next Generation CRM-pakket. Met Exquise Next Generation kun je klanten op een efficiëntere manier helpen, zelfs in samenwerking met je collega’s. Dit maakt het niet alleen leuker, maar ook gemakkelijker.
- Pop-up scherm met klantgegevens uit Exquise Next Generation
- Eenvoudig uitgaand bellen vanuit Exquise Next Generation
- Maak gespreksnotities en push deze naar Exquise Next Generation
Hoe werkt de Exquise Next Generation VoIP integratie?
Door middel van het gebruik van onze krachtige CTI tool koppelen we Exquise Next Generation CRM met jouw telefonie. Exquise Next Generation integreert je telefonieverkeer, accounts, contactpersonen en tickets op één werkplek. Het is dé plek waar belangrijke informatie van al je afdelingen samenkomt. Je hebt makkelijk inzicht in wanneer er welke contacten zijn geweest tussen het bedrijf en de klant.
- Verbeter de klantreis
- Werk efficiënter
- Weet altijd wat er speelt
Bekijk alle functies Voordelen Exquise Next Generation CRM integratie
Functies Exquise Next Generation CRM en VoIP integratie
Door het gebruik van de Exquise Next Generation CRM integratie wordt het beheer en verwerken van telefoongesprekken geoptimaliseerd. Je krijgt direct toegang tot diverse handige functionaliteiten die de efficiëntie bevorderen, zoals:
- Klantinformatie uit Exquise Next Generation
Er verschijnt een pop-up in het beeld met het nummer van de beller en klantgegevens uit Exquise Next Generation. - Aanpasbare informatie
Je kunt het pop-up scherm personaliseren. Bepaal zelf welke info en knoppen er te zien zijn in het pop-up scherm. - Gespreksregistratie
De advancedExquise Next Generation VoIP integratie registreert automatisch gesprekken onder de contactkaart in Exquise Next Generation CRM - Google Number Lookup
Heeft het inkomende nummer geen match in Exquise Next Generation? De automatische Google Number Lookup kan het nummer verrijken met naam, adres, plaats en website. - Laatste contact
Hiermee kun je zien wanneer en met welke collega het laatste contactmoment heeft plaatsgevonden. - Gespreksgeschiedenis
Bekijk alle contactmomenten met het inkomende nummer van de laatste 90 dagen. Bekijk wanneer, hoe lang en met wie deze contactmomenten zijn geweest. - Re-dial
Open de pop-up van een eerder gesprek en bel de relatie met één klik terug.
- Gespreksnotities Exquise Next Generation
Maak notities tijdens het gesprek. Deze worden vervolgens opgeslagen in in de gespreksgeschiedenis en kunnen worden gepusht naar Exquise Next Generation. - Instelbare knoppen
Vier knoppen met functies zoals kopiëren, e-mailen, actiebutton (open URL) en klantkaart openen in Exquise Next Generation of het openen van de oproepnotitie in Exquise Next Generation. - Bladerfunctie
Handige bladerfunctie om de juiste relatie te kiezen bij meerdere contacten met hetzelfde nummer, uiteraard gematcht aan jouw contacten in Exquise Next Generation. - Click-to-Dial
Bel elk nummer met één klik vanuit Exquise Next Generation, browser of elk ander programma. - Meerdere beeldschermen
Wanneer je op meerdere beeldschermen werkt, bepaal je zelf op welk scherm de pop-up komt te verschijnen - Doorverbinden
De klantgegevens verhuizen mee wanneer je doorverbindt naar een collega. - Remote Dialer
Dit is de applicatie voor Windows en Mac waarmee je direct uit kunt bellen.
Voordelen Exquise Next Generation CRM en VoIP integratie
De genoemde functies bieden de eindgebruiker veel extra’s.
- Klantviendelijk de telefoon opnemen door herkenning telefoonnummer vanuit Exquise Next Generation
- Snel alle informatie beschikbaar door de klantkaart pop-up
- Snel contact door click-to-dial vanuit Exquise Next Generation
- Automatische registratie en logging van telefoongesprekken in de Exquise Next Generation contactenkaart
De Exquise Next Generation integratie met onze VoIP oplossingen zorgt ervoor dat jij en je collega’s veel sneller, persoonlijker en efficiënter telefoongesprekken kunnen afhandelen met klanten, cliënten of andere externe contacten.
wil jij een perfect advies, op maat, voor jouw bedrijf?
daarom Voicedata
één van de meest ervaren spelers
Sinds januari 2004 actief op de zakelijke telecommarkt en sinds 2015 actief met het integreren van CRM systemen
betrouwbaar & professioneel
Voicedata is een bedrijf dat communicatiediensten op een betrouwbare en professionele wijze implementeert in uw huidige infrastructuur.
alles onder één dak
Naast vaste IP-telefonie biedt Voicedata een totaalpakket (Fiber, Mobiel, vaste telefonie, corporate numbers en Whatsapp oplossingen) dat volledig aansluit op uw wensen.