Microsoft Dynamics NAV CRM Integratie VoIP
Microsoft Dynamics NAV integreren met jouw telefonie is cruciaal en heel eenvoudig. Verbeter je klanttevredenheid en bespaar tijd door telefoongesprekken efficiënter af te handelen.
- Klantkaart pop-up met gespreksnotites
- Automatische gespreksregistratie in Microsoft Dynamics NAV
- Telefoonboek herkenning vanuit Microsoft Dynamics NAV
Microsoft Dynamics NAV integratie VoIP
Microsoft Dynamics NAV aan je telefonieomgeving koppelen is heel makkelijk. Alle belangrijke data staat op dezelfde plaats. Start met Microsoft Dynamics NAV en verbeter je klantreis.
Wanneer je kiest voor integratie met Microsoft Dynamics NAV beschik je over een geavanceerde koppeling tussen de telefoniediensten van Voicedata en het Microsoft Dynamics NAV CRM-pakket. Met Microsoft Dynamics NAV kun je klanten efficiënter helpen, óók in samenwerking met je collega’s. Zo wordt het voor de klant én voor jou een stuk leuker en makkelijker.
- Pop-up scherm met klantgegevens uit Microsoft Dynamics NAV
- Eenvoudig uitgaand bellen vanuit Microsoft Dynamics NAV
- Maak gespreksnotities en push deze naar Microsoft Dynamics NAV
Hoe werkt de Microsoft Dynamics NAV VoIP integratie?
Met behulp van onze krachtige CTI-tool koppelen we Microsoft Dynamics NAV CRM aan jouw telefonie. Hierdoor worden je telefoongesprekken, accounts, contactpersonen en tickets geïntegreerd op één plek. Het is de centrale locatie waar alle relevante informatie vanuit verschillende afdelingen samenvloeit. Je krijgt eenvoudig inzicht in alle contactmomenten tussen het bedrijf en de klant.
- Verbeter de klantreis
- Werk efficiënter
- Weet altijd wat er speelt
Bekijk alle functies Voordelen Microsoft Dynamics NAV CRM integratie
Functies Microsoft Dynamics NAV CRM en VoIP integratie
Het gebruik van de integratie met de Microsoft Dynamics NAV CRM verbetert het beheer en de verwerking van inkomende en uitgaande telefoongesprekken aanzienlijk. Je hebt direct toegang tot een scala aan handige tools die de productiviteit bevorderen:
- Klantinformatie uit Microsoft Dynamics NAV
Er verschijnt een pop-up in het beeld met het nummer van de beller en klantgegevens uit Microsoft Dynamics NAV. - Aanpasbare informatie
Je kunt het pop-up scherm personaliseren. Bepaal zelf welke info en knoppen er te zien zijn in het pop-up scherm. - Gespreksregistratie
De advanced Microsoft Dynamics NAV VoIP integratie registreert automatisch gesprekken onder de contactkaart in Microsoft Dynamics NAV CRM - Google Number Lookup
Heeft het inkomende nummer geen match in Microsoft Dynamics NAV? De automatische Google Number Lookup kan het nummer verrijken met naam, adres, plaats en website. - Laatste contact
Hiermee kun je zien wanneer en met welke collega het laatste contactmoment heeft plaatsgevonden. - Gespreksgeschiedenis
Bekijk alle contactmomenten met het inkomende nummer van de laatste 90 dagen. Bekijk wanneer, hoe lang en met wie deze contactmomenten zijn geweest. - Re-dial
Open de pop-up van een eerder gesprek en bel de relatie met één klik terug.
- Gespreksnotities Microsoft Dynamics NAV
Maak notities tijdens het gesprek. Deze worden vervolgens opgeslagen in in de gespreksgeschiedenis en kunnen worden gepusht naar Microsoft Dynamics NAV. - Instelbare knoppen
Vier knoppen met functies zoals kopiëren, e-mailen, actiebutton (open URL) en klantkaart openen in Microsoft Dynamics NAV of het openen van de oproepnotitie in Microsoft Dynamics NAV. - Bladerfunctie
Handige bladerfunctie om de juiste relatie te kiezen bij meerdere contacten met hetzelfde nummer, uiteraard gematcht aan jouw contacten in Microsoft Dynamics NAV. - Click-to-Dial
Bel elk nummer met één klik vanuit Microsoft Dynamics NAV, browser of elk ander programma. - Meerdere beeldschermen
Wanneer je op meerdere beeldschermen werkt, bepaal je zelf op welk scherm de pop-up komt te verschijnen - Doorverbinden
De klantgegevens verhuizen mee wanneer je doorverbindt naar een collega. - Remote Dialer
Dit is de applicatie voor Windows en Mac waarmee je direct uit kunt bellen.
Voordelen Microsoft Dynamics NAV CRM en VoIP integratie
De genoemde functies bieden de eindgebruiker veel extra’s.
- Klantviendelijk de telefoon opnemen door herkenning telefoonnummer vanuit Microsoft Dynamics NAV
- Snel alle informatie beschikbaar door de klantkaart pop-up
- Snel contact door click-to-dial vanuit Microsoft Dynamics NAV
- Automatische registratie en logging van telefoongesprekken in de Microsoft Dynamics NAV contactenkaart
De Microsoft Dynamics NAV integratie met onze VoIP oplossingen zorgt ervoor dat jij en je collega’s veel sneller, persoonlijker en efficiënter telefoongesprekken kunnen afhandelen met klanten, cliënten of andere externe contacten.
wil jij een perfect advies, op maat, voor jouw bedrijf?
daarom Voicedata
één van de meest ervaren spelers
Sinds januari 2004 actief op de zakelijke telecommarkt en sinds 2015 actief met het integreren van CRM systemen
betrouwbaar & professioneel
Voicedata is een bedrijf dat communicatiediensten op een betrouwbare en professionele wijze implementeert in uw huidige infrastructuur.
alles onder één dak
Naast vaste IP-telefonie biedt Voicedata een totaalpakket (Fiber, Mobiel, vaste telefonie, corporate numbers en Whatsapp oplossingen) dat volledig aansluit op uw wensen.