Oracle NetSuite CRM Integratie VoIP
Het is van enorm belang en zeer eenvoudig om Oracle NetSuite te koppelen aan jouw telefoniesysteem. Boost je klanttevredenheid en bespaar tijd door efficiënter telefoongesprekken af te handelen.
- Automatische gespreksregistratie in Oracle NetSuite
- Telefoonboek herkenning vanuit Oracle NetSuite
- Eenvoudig bellen vanuit Oracle NetSuite met click-to-dial
Oracle NetSuite integratie VoIP
Het koppelen van Oracle NetSuite aan je telefonieomgeving is een fluitje van een cent. Alle cruciale gegevens zijn netjes gegroepeerd op één locatie. Laat Oracle NetSuite het startpunt zijn van jouw reis naar betere klantinteractie.
Wanneer je besluit om te integreren met Oracle NetSuite, profiteer je van een geavanceerde verbinding tussen de telefoniediensten van Voicedata en het Oracle NetSuite CRM-pakket. Met Oracle NetSuite kun je klanten effectiever ondersteunen, zelfs in samenwerking met collega’s. Op die manier wordt het voor zowel de klant als voor jou veel leuker en eenvoudiger.
- Pop-up scherm met klantgegevens uit Oracle NetSuite
- Eenvoudig uitgaand bellen vanuit Oracle NetSuite
- Maak gespreksnotities en push deze naar Oracle NetSuite
Hoe werkt de Oracle NetSuite VoIP integratie?
Met behulp van onze geavanceerde CTI-tool verbinden we Oracle NetSuite CRM met jouw telefoonsysteem. Oracle NetSuite integreert al je telefoongesprekken, accounts, contacten en tickets op één locatie. Het is de ultieme hub waar alle cruciale informatie van verschillende afdelingen samenkomt. Je kunt eenvoudig zien wanneer en hoe het bedrijf contact heeft gehad met klanten.
- Verbeter de klantreis
- Werk efficiënter
- Weet altijd wat er speelt
Bekijk alle functies Voordelen Oracle NetSuite CRM integratie
Functies Oracle NetSuite CRM en VoIP integratie
Het gebruik van de integratie met de Oracle NetSuite CRM verbetert het beheer en de verwerking van inkomende en uitgaande telefoongesprekken aanzienlijk. Je hebt direct toegang tot een scala aan handige tools die de productiviteit bevorderen:
- Klantinformatie uit Oracle NetSuite
Er verschijnt een pop-up in het beeld met het nummer van de beller en klantgegevens uit Oracle NetSuite. - Aanpasbare informatie
Je kunt het pop-up scherm personaliseren. Bepaal zelf welke info en knoppen er te zien zijn in het pop-up scherm. - Gespreksregistratie
De advancedOracle NetSuite VoIP integratie registreert automatisch gesprekken onder de contactkaart in Oracle NetSuite CRM - Google Number Lookup
Heeft het inkomende nummer geen match in Oracle NetSuite? De automatische Google Number Lookup kan het nummer verrijken met naam, adres, plaats en website. - Laatste contact
Hiermee kun je zien wanneer en met welke collega het laatste contactmoment heeft plaatsgevonden. - Gespreksgeschiedenis
Bekijk alle contactmomenten met het inkomende nummer van de laatste 90 dagen. Bekijk wanneer, hoe lang en met wie deze contactmomenten zijn geweest. - Re-dial
Open de pop-up van een eerder gesprek en bel de relatie met één klik terug.
- Gespreksnotities Oracle NetSuite
Maak notities tijdens het gesprek. Deze worden vervolgens opgeslagen in in de gespreksgeschiedenis en kunnen worden gepusht naar Oracle NetSuite. - Instelbare knoppen
Vier knoppen met functies zoals kopiëren, e-mailen, actiebutton (open URL) en klantkaart openen in Oracle NetSuite of het openen van de oproepnotitie inOracle NetSuite. - Bladerfunctie
Handige bladerfunctie om de juiste relatie te kiezen bij meerdere contacten met hetzelfde nummer, uiteraard gematcht aan jouw contacten in Oracle NetSuite. - Click-to-Dial
Bel elk nummer met één klik vanuit Oracle NetSuite, browser of elk ander programma. - Meerdere beeldschermen
Wanneer je op meerdere beeldschermen werkt, bepaal je zelf op welk scherm de pop-up komt te verschijnen - Doorverbinden
De klantgegevens verhuizen mee wanneer je doorverbindt naar een collega. - Remote Dialer
Dit is de applicatie voor Windows en Mac waarmee je direct uit kunt bellen.
Voordelen Oracle NetSuite CRM en VoIP integratie
De genoemde functies bieden de eindgebruiker veel extra’s.
- Klantviendelijk de telefoon opnemen door herkenning telefoonnummer vanuit Oracle NetSuite
- Snel alle informatie beschikbaar door de klantkaart pop-up
- Snel contact door click-to-dial vanuit Oracle NetSuite
- Automatische registratie en logging van telefoongesprekken in de Oracle NetSuite contactenkaart
De Oracle NetSuite integratie met onze VoIP oplossingen zorgt ervoor dat jij en je collega’s veel sneller, persoonlijker en efficiënter telefoongesprekken kunnen afhandelen met klanten, cliënten of andere externe contacten.
wil jij een perfect advies, op maat, voor jouw bedrijf?
daarom Voicedata
één van de meest ervaren spelers
Sinds januari 2004 actief op de zakelijke telecommarkt en sinds 2015 actief met het integreren van CRM systemen
betrouwbaar & professioneel
Voicedata is een bedrijf dat communicatiediensten op een betrouwbare en professionele wijze implementeert in uw huidige infrastructuur.
alles onder één dak
Naast vaste IP-telefonie biedt Voicedata een totaalpakket (Fiber, Mobiel, vaste telefonie, corporate numbers en Whatsapp oplossingen) dat volledig aansluit op uw wensen.