RCS Stratech Enterprise CRM Integratie VoIP

Het is erg belangrijk en simpel om RCS Stratech Enterprise te integreren met je telefonie. Boost de tevredenheid van je klanten en bespaar tijd door efficiënter telefoongesprekken af te handelen.

  • Automatische gespreksregistratie in RCS Stratech Enterprise
  • Klantkaart pop-up met gespreksnotites
  • Telefoonboek herkenning vanuit RCS Stratech Enterprise

Bekijk de mogelijkheden

RCS Stratech Enterprise integratie VoIP

Het integreren van RCS Stratech Enterprise met je telefoniesysteem is eenvoudig en efficiënt. Je hebt direct toegang tot alle belangrijke informatie op één centrale locatie. RCS Stratech Enterprise begeleidt je naar een gepersonaliseerde en verbeterde klantervaring.

Functies RCS Stratech Enterprise CRM en VoIP integratie

Door het gebruik van de RCS Stratech Enterprise CRM integratie wordt het aannemen en verwerken van telefoongesprekken geoptimaliseerd. Je krijgt direct toegang tot verschillende handige functionaliteiten die de efficiëntie bevorderen:

  • Klantinformatie uit RCS Stratech Enterprise
    Er verschijnt een pop-up in het beeld met het nummer van de beller en klantgegevens uit RCS Stratech Enterprise.
  • Aanpasbare informatie
    Je kunt het pop-up scherm personaliseren. Bepaal zelf welke info en knoppen er te zien zijn in het pop-up scherm.
  • Gespreksregistratie
    De advanced RCS Stratech Enterprise VoIP integratie registreert automatisch gesprekken onder de contactkaart in RCS Stratech Enterprise CRM
  • Google Number Lookup
    Heeft het inkomende nummer geen match in RCS Stratech Enterprise? De automatische Google Number Lookup kan het nummer verrijken met naam, adres, plaats en website.
  • Laatste contact
    Hiermee kun je zien wanneer en met welke collega het laatste contactmoment heeft plaatsgevonden.
  • Gespreksgeschiedenis
    Bekijk alle contactmomenten met het inkomende nummer van de laatste 90 dagen. Bekijk wanneer, hoe lang en met wie deze contactmomenten zijn geweest.
  • Re-dial
    Open de pop-up van een eerder gesprek en bel de relatie met één klik terug.
  • Gespreksnotities RCS Stratech Enterprise
    Maak notities tijdens het gesprek. Deze worden vervolgens opgeslagen in in de gespreksgeschiedenis en kunnen worden gepusht naar RCS Stratech Enterprise.
  • Instelbare knoppen
    Vier knoppen met functies zoals kopiëren, e-mailen, actiebutton (open URL) en klantkaart openen in RCS Stratech Enterprise of het openen van de oproepnotitie in RCS Stratech Enterprise.
  • Bladerfunctie
    Handige bladerfunctie om de juiste relatie te kiezen bij meerdere contacten met hetzelfde nummer, uiteraard gematcht aan jouw contacten in RCS Stratech Enterprise.
  • Click-to-Dial
    Bel elk nummer met één klik vanuit RCS Stratech Enterprise, browser of elk ander programma.
  • Meerdere beeldschermen
    Wanneer je op meerdere beeldschermen werkt, bepaal je zelf op welk scherm de pop-up komt te verschijnen
  • Doorverbinden
    De klantgegevens verhuizen mee wanneer je doorverbindt naar een collega.
  • Remote Dialer
    Dit is de applicatie voor Windows en Mac waarmee je direct uit kunt bellen.

Plan een demo

wil jij een perfect advies, op maat, voor jouw bedrijf?

Gratis advies

voordelen kiezen voor voicedata

daarom Voicedata

één van de meest ervaren spelers
Sinds januari 2004 actief op de zakelijke telecommarkt en sinds 2015 actief met het integreren van CRM systemen

betrouwbaar & professioneel
Voicedata is een bedrijf dat communicatiediensten op een betrouwbare en professionele wijze implementeert in uw huidige infrastructuur.

alles onder één dak
Naast vaste IP-telefonie biedt Voicedata een totaalpakket (Fiber, Mobiel, vaste telefonie, corporate numbers en Whatsapp oplossingen) dat volledig aansluit op uw wensen.

 

Ontvang een offerte