Realworks CRM Integratie VoIP
Koppel Realworks aan je telefonie voor maximaal gemak en efficiëntie. Handel telefoongesprekken sneller af en optimaliseer je klanttevredenheid.
- Automatische gespreksregistratie in Realworks
- Klantkaart pop-up met gespreksnotites
- Telefoonboek herkenning vanuit Realworks
Realworks integratie VoIP
Het integreren van Realworks met je telefoniesysteem is heel eenvoudige. Alle cruciale informatie wordt op één plek verzameld en gestructureerd. Met Realworks kun je de customer journey van je klanten aanzienlijk verbeteren.
Als je besluit om te integreren met Realworks, krijg je toegang tot een geavanceerde verbinding tussen de Voicedata telefoniediensten en het Realworks CRM-pakket. Met Realworks kun je klanten op een efficiëntere manier helpen, zelfs in samenwerking met je collega’s. Dit maakt het niet alleen leuker, maar ook gemakkelijker.
- Pop-up scherm met klantgegevens uit Realworks
- Eenvoudig uitgaand bellen vanuit Realworks
- Maak gespreksnotities en push deze naar Realworks
Hoe werkt de Realworks VoIP integratie?
Met behulp van onze krachtige CTI-tool koppelen we Realworks CRM aan jouw telefonie. Hierdoor worden je telefoongesprekken, accounts, contactpersonen en tickets geïntegreerd op één plek. Het is de centrale locatie waar alle relevante informatie vanuit verschillende afdelingen samenvloeit. Je krijgt eenvoudig inzicht in alle contactmomenten tussen het bedrijf en de klant.
- Verbeter de klantreis
- Werk efficiënter
- Weet altijd wat er speelt
Functies Realworks CRM en VoIP integratie
Door het gebruik van de Realworks CRM integratie wordt het aannemen en verwerken van telefoongesprekken geoptimaliseerd. Je krijgt direct toegang tot verschillende handige functionaliteiten die de efficiëntie bevorderen:
- Klantinformatie uit Realworks
Er verschijnt een pop-up in het beeld met het nummer van de beller en klantgegevens uit Realworks. - Aanpasbare informatie
Je kunt het pop-up scherm personaliseren. Bepaal zelf welke info en knoppen er te zien zijn in het pop-up scherm. - Gespreksregistratie
De advanced Realworks VoIP integratie registreert automatisch gesprekken onder de contactkaart in Realworks CRM - Google Number Lookup
Heeft het inkomende nummer geen match in Realworks? De automatische Google Number Lookup kan het nummer verrijken met naam, adres, plaats en website. - Laatste contact
Hiermee kun je zien wanneer en met welke collega het laatste contactmoment heeft plaatsgevonden. - Gespreksgeschiedenis
Bekijk alle contactmomenten met het inkomende nummer van de laatste 90 dagen. Bekijk wanneer, hoe lang en met wie deze contactmomenten zijn geweest. - Re-dial
Open de pop-up van een eerder gesprek en bel de relatie met één klik terug.
- Gespreksnotities Realworks
Maak notities tijdens het gesprek. Deze worden vervolgens opgeslagen in in de gespreksgeschiedenis en kunnen worden gepusht naar Realworks. - Instelbare knoppen
Vier knoppen met functies zoals kopiëren, e-mailen, actiebutton (open URL) en klantkaart openen in Realworks of het openen van de oproepnotitie in Realworks. - Bladerfunctie
Handige bladerfunctie om de juiste relatie te kiezen bij meerdere contacten met hetzelfde nummer, uiteraard gematcht aan jouw contacten in Realworks. - Click-to-Dial
Bel elk nummer met één klik vanuit Realworks, browser of elk ander programma. - Meerdere beeldschermen
Wanneer je op meerdere beeldschermen werkt, bepaal je zelf op welk scherm de pop-up komt te verschijnen - Doorverbinden
De klantgegevens verhuizen mee wanneer je doorverbindt naar een collega. - Remote Dialer
Dit is de applicatie voor Windows en Mac waarmee je direct uit kunt bellen.
Voordelen Realworks CRM en VoIP integratie
De genoemde functies bieden de eindgebruiker veel extra’s.
- Klantviendelijk de telefoon opnemen door herkenning telefoonnummer vanuit Realworks
- Snel alle informatie beschikbaar door de klantkaart pop-up
- Snel contact door click-to-dial vanuit Realworks
- Automatische registratie en logging van telefoongesprekken in de Realworks contactenkaart
De Realworks integratie met onze VoIP oplossingen zorgt ervoor dat jij en je collega’s veel sneller, persoonlijker en efficiënter telefoongesprekken kunnen afhandelen met klanten, cliënten of andere externe contacten.
wil jij een perfect advies, op maat, voor jouw bedrijf?
daarom Voicedata
één van de meest ervaren spelers
Sinds januari 2004 actief op de zakelijke telecommarkt en sinds 2015 actief met het integreren van CRM systemen
betrouwbaar & professioneel
Voicedata is een bedrijf dat communicatiediensten op een betrouwbare en professionele wijze implementeert in uw huidige infrastructuur.
alles onder één dak
Naast vaste IP-telefonie biedt Voicedata een totaalpakket (Fiber, Mobiel, vaste telefonie, corporate numbers en Whatsapp oplossingen) dat volledig aansluit op uw wensen.