SQL Connector CRM Integratie VoIP
Het is van enorm belang en zeer eenvoudig om SQL Connector te koppelen aan jouw telefoniesysteem. Boost je klanttevredenheid en bespaar tijd door efficiënter telefoongesprekken af te handelen.
- Automatische gespreksregistratie in SQL Connector
- Klantkaart pop-up met gespreksnotites
- Telefoonboek herkenning vanuit SQL Connector
SQL Connector integratie VoIP
Het koppelen van SQL Connector aan je telefonieomgeving is een fluitje van een cent. Alle cruciale gegevens zijn netjes gegroepeerd op één locatie. Laat SQL Connector het startpunt zijn van jouw reis naar betere klantinteractie.
Wanneer je besluit om te integreren met SQL Connector, profiteer je van een geavanceerde verbinding tussen de telefoniediensten van Voicedata en het SQL Connector CRM-pakket. Met SQL Connector kun je klanten effectiever ondersteunen, zelfs in samenwerking met collega’s. Op die manier wordt het voor zowel de klant als voor jou veel leuker en eenvoudiger.
- Pop-up scherm met klantgegevens uit SQL Connector
- Eenvoudig uitgaand bellen vanuit SQL Connector
- Maak gespreksnotities en push deze naar SQL Connector
Hoe werkt de SQL Connector VoIP integratie?
Door middel van het gebruik van onze krachtige CTI tool koppelen we SQL Connector CRM met jouw telefonie. SQL Connector integreert je telefonieverkeer, accounts, contactpersonen en tickets op één werkplek. Het is dé plek waar belangrijke informatie van al je afdelingen samenkomt. Je hebt makkelijk inzicht in wanneer er welke contacten zijn geweest tussen het bedrijf en de klant.
- Verbeter de klantreis
- Werk efficiënter
- Weet altijd wat er speelt
Functies SQL Connector CRM en VoIP integratie
Het gebruik van de SQL Connector CRM integratie optimaliseert het afhandelen van telefoongesprekken en het verwerken hiervan. Je krijgt direct een aantal handige functionaliteiten die de efficiëntie bevorderen ter beschikking:
- Klantinformatie uit SQL Connector
Er verschijnt een pop-up in het beeld met het nummer van de beller en klantgegevens uit SQL Connector. - Aanpasbare informatie
Je kunt het pop-up scherm personaliseren. Bepaal zelf welke info en knoppen er te zien zijn in het pop-up scherm. - Gespreksregistratie
De advanced SQL Connector VoIP integratie registreert automatisch gesprekken onder de contactkaart in SQL Connector CRM - Google Number Lookup
Heeft het inkomende nummer geen match in SQL Connector? De automatische Google Number Lookup kan het nummer verrijken met naam, adres, plaats en website. - Laatste contact
Hiermee kun je zien wanneer en met welke collega het laatste contactmoment heeft plaatsgevonden. - Gespreksgeschiedenis
Bekijk alle contactmomenten met het inkomende nummer van de laatste 90 dagen. Bekijk wanneer, hoe lang en met wie deze contactmomenten zijn geweest. - Re-dial
Open de pop-up van een eerder gesprek en bel de relatie met één klik terug.
- Gespreksnotities SQL Connector
Maak notities tijdens het gesprek. Deze worden vervolgens opgeslagen in in de gespreksgeschiedenis en kunnen worden gepusht naar SQL Connector. - Instelbare knoppen
Vier knoppen met functies zoals kopiëren, e-mailen, actiebutton (open URL) en klantkaart openen in SQL Connector of het openen van de oproepnotitie in SQL Connector. - Bladerfunctie
Handige bladerfunctie om de juiste relatie te kiezen bij meerdere contacten met hetzelfde nummer, uiteraard gematcht aan jouw contacten in SQL Connector. - Click-to-Dial
Bel elk nummer met één klik vanuit SQL Connector, browser of elk ander programma. - Meerdere beeldschermen
Wanneer je op meerdere beeldschermen werkt, bepaal je zelf op welk scherm de pop-up komt te verschijnen - Doorverbinden
De klantgegevens verhuizen mee wanneer je doorverbindt naar een collega. - Remote Dialer
Dit is de applicatie voor Windows en Mac waarmee je direct uit kunt bellen.
Voordelen SQL Connector CRM en VoIP integratie
De genoemde functies bieden de eindgebruiker veel extra’s.
- Klantviendelijk de telefoon opnemen door herkenning telefoonnummer vanuit SQL Connector
- Snel alle informatie beschikbaar door de klantkaart pop-up
- Snel contact door click-to-dial vanuit SQL Connector
- Automatische registratie en logging van telefoongesprekken in de SQL Connector contactenkaart
De SQL Connector integratie met onze VoIP oplossingen zorgt ervoor dat jij en je collega’s veel sneller, persoonlijker en efficiënter telefoongesprekken kunnen afhandelen met klanten, cliënten of andere externe contacten.
wil jij een perfect advies, op maat, voor jouw bedrijf?
daarom Voicedata
één van de meest ervaren spelers
Sinds januari 2004 actief op de zakelijke telecommarkt en sinds 2015 actief met het integreren van CRM systemen
betrouwbaar & professioneel
Voicedata is een bedrijf dat communicatiediensten op een betrouwbare en professionele wijze implementeert in uw huidige infrastructuur.
alles onder één dak
Naast vaste IP-telefonie biedt Voicedata een totaalpakket (Fiber, Mobiel, vaste telefonie, corporate numbers en Whatsapp oplossingen) dat volledig aansluit op uw wensen.