TANSS CRM Integratie VoIP
Het is erg belangrijk en simpel om TANSS te integreren met je telefonie. Boost de tevredenheid van je klanten en bespaar tijd door efficiënter telefoongesprekken af te handelen.
- Automatische gespreksregistratie in TANSS
- Klantkaart pop-up met gespreksnotites
- Telefoonboek herkenning vanuit TANSS
TANSS integratie VoIP
Het integreren van TANSS met je telefoniesysteem is eenvoudig en efficiënt. Je hebt direct toegang tot alle belangrijke informatie op één centrale locatie. TANSS begeleidt je naar een gepersonaliseerde en verbeterde klantervaring.
Door te kiezen voor integratie met TANSS, krijg je toegang tot een geavanceerde connectie tussen de telefoniediensten van Voicedata en het TANSS CRM-pakket. Met TANSS kun je klanten op een efficiëntere manier helpen, ook in samenwerking met je collega’s. Op die manier wordt het voor zowel de klant als voor jou een stuk leuker en gemakkelijker.
- Pop-up scherm met klantgegevens uit TANSS
- Eenvoudig uitgaand bellen vanuit TANSS
- Maak gespreksnotities en push deze naar TANSS
Hoe werkt de TANSS VoIP integratie?
Met behulp van onze geavanceerde CTI-tool integreren we TANSS CRM met jouw telefoonsysteem. Hierdoor worden al je telefoniegegevens, accounts, contacten en tickets samengebracht op één platform. Op deze plek heb je een overzichtelijke weergave van alle belangrijke informatie vanuit verschillende afdelingen. Op deze manier krijg je eenvoudig inzicht in alle contactmomenten tussen het bedrijf en de klant.
- Verbeter de klantreis
- Werk efficiënter
- Weet altijd wat er speelt
Functies TANSS CRM en VoIP integratie
Het gebruik van de TANSS CRM integratie optimaliseert het afhandelen van telefoongesprekken en het verwerken hiervan. Je krijgt direct een aantal handige functionaliteiten die de efficiëntie bevorderen ter beschikking:
- Klantinformatie uit TANSS
Er verschijnt een pop-up in het beeld met het nummer van de beller en klantgegevens uit TANSS. - Aanpasbare informatie
Je kunt het pop-up scherm personaliseren. Bepaal zelf welke info en knoppen er te zien zijn in het pop-up scherm. - Gespreksregistratie
De advanced TANSS VoIP integratie registreert automatisch gesprekken onder de contactkaart in TANSS CRM - Google Number Lookup
Heeft het inkomende nummer geen match in TANSS? De automatische Google Number Lookup kan het nummer verrijken met naam, adres, plaats en website. - Laatste contact
Hiermee kun je zien wanneer en met welke collega het laatste contactmoment heeft plaatsgevonden. - Gespreksgeschiedenis
Bekijk alle contactmomenten met het inkomende nummer van de laatste 90 dagen. Bekijk wanneer, hoe lang en met wie deze contactmomenten zijn geweest. - Re-dial
Open de pop-up van een eerder gesprek en bel de relatie met één klik terug.
- Gespreksnotities TANSS
Maak notities tijdens het gesprek. Deze worden vervolgens opgeslagen in in de gespreksgeschiedenis en kunnen worden gepusht naar TANSS. - Instelbare knoppen
Vier knoppen met functies zoals kopiëren, e-mailen, actiebutton (open URL) en klantkaart openen in TANSS of het openen van de oproepnotitie in TANSS. - Bladerfunctie
Handige bladerfunctie om de juiste relatie te kiezen bij meerdere contacten met hetzelfde nummer, uiteraard gematcht aan jouw contacten in TANSS. - Click-to-Dial
Bel elk nummer met één klik vanuit TANSS, browser of elk ander programma. - Meerdere beeldschermen
Wanneer je op meerdere beeldschermen werkt, bepaal je zelf op welk scherm de pop-up komt te verschijnen - Doorverbinden
De klantgegevens verhuizen mee wanneer je doorverbindt naar een collega. - Remote Dialer
Dit is de applicatie voor Windows en Mac waarmee je direct uit kunt bellen.
VoordelenTANSS CRM en VoIP integratie
De genoemde functies bieden de eindgebruiker veel extra’s.
- Klantviendelijk de telefoon opnemen door herkenning telefoonnummer vanuit TANSS
- Snel alle informatie beschikbaar door de klantkaart pop-up
- Snel contact door click-to-dial vanuit TANSS
- Automatische registratie en logging van telefoongesprekken in de TANSS contactenkaart
De TANSS integratie met onze VoIP oplossingen zorgt ervoor dat jij en je collega’s veel sneller, persoonlijker en efficiënter telefoongesprekken kunnen afhandelen met klanten, cliënten of andere externe contacten.
wil jij een perfect advies, op maat, voor jouw bedrijf?
daarom Voicedata
één van de meest ervaren spelers
Sinds januari 2004 actief op de zakelijke telecommarkt en sinds 2015 actief met het integreren van CRM systemen
betrouwbaar & professioneel
Voicedata is een bedrijf dat communicatiediensten op een betrouwbare en professionele wijze implementeert in uw huidige infrastructuur.
alles onder één dak
Naast vaste IP-telefonie biedt Voicedata een totaalpakket (Fiber, Mobiel, vaste telefonie, corporate numbers en Whatsapp oplossingen) dat volledig aansluit op uw wensen.