TIQ Time CRM Integratie VoIP
Het is van enorm belang en zeer eenvoudig om TIQ Time te koppelen aan jouw telefoniesysteem. Boost je klanttevredenheid en bespaar tijd door efficiënter telefoongesprekken af te handelen.
- Automatische gespreksregistratie in TIQ Time
- Klantkaart pop-up met gespreksnotities
- Telefoonboek herkenning vanuit TIQ Time
TIQ Time integratie VoIP
Het koppelen van TIQ Time aan je telefonieomgeving is een fluitje van een cent. Alle cruciale gegevens zijn netjes gegroepeerd op één locatie. Laat TIQ Time het startpunt zijn van jouw reis naar betere klantinteractie.
Wanneer je besluit om te integreren met TIQ Time, profiteer je van een geavanceerde verbinding tussen de telefoniediensten van Voicedata en het TIQ Time CRM-pakket. Met TIQ Time kun je klanten effectiever ondersteunen, zelfs in samenwerking met collega’s. Op die manier wordt het voor zowel de klant als voor jou veel leuker en eenvoudiger.
- Pop-up scherm met klantgegevens uit TIQ Time
- Eenvoudig uitgaand bellen vanuit TIQ Time
- Maak gespreksnotities en push deze naar TIQ Time
Hoe werkt de TIQ Time VoIP integratie?
Met behulp van onze krachtige CTI-tool koppelen we TIQ Time CRM aan jouw telefonie. Hierdoor worden je telefoongesprekken, accounts, contactpersonen en tickets geïntegreerd op één plek. Het is de centrale locatie waar alle relevante informatie vanuit verschillende afdelingen samenvloeit. Je krijgt eenvoudig inzicht in alle contactmomenten tussen het bedrijf en de klant.
- Verbeter de klantreis
- Werk efficiënter
- Weet altijd wat er speelt
Functies TIQ Time CRM en VoIP integratie
Door het gebruik van de TIQ Time CRM integratie wordt het aannemen en verwerken van telefoongesprekken geoptimaliseerd. Je krijgt direct toegang tot verschillende handige functionaliteiten die de efficiëntie bevorderen:
- Klantinformatie uit TIQ Time
Er verschijnt een pop-up in het beeld met het nummer van de beller en klantgegevens uit TIQ Time. - Aanpasbare informatie
Je kunt het pop-up scherm personaliseren. Bepaal zelf welke info en knoppen er te zien zijn in het pop-up scherm. - Gespreksregistratie
De advanced TIQ Time VoIP integratie registreert automatisch gesprekken onder de contactkaart in TIQ Time CRM - Google Number Lookup
Heeft het inkomende nummer geen match in TIQ Time? De automatische Google Number Lookup kan het nummer verrijken met naam, adres, plaats en website. - Laatste contact
Hiermee kun je zien wanneer en met welke collega het laatste contactmoment heeft plaatsgevonden. - Gespreksgeschiedenis
Bekijk alle contactmomenten met het inkomende nummer van de laatste 90 dagen. Bekijk wanneer, hoe lang en met wie deze contactmomenten zijn geweest. - Re-dial
Open de pop-up van een eerder gesprek en bel de relatie met één klik terug.
- Gespreksnotities TIQ Time
Maak notities tijdens het gesprek. Deze worden vervolgens opgeslagen in in de gespreksgeschiedenis en kunnen worden gepusht naar TIQ Time. - Instelbare knoppen
Vier knoppen met functies zoals kopiëren, e-mailen, actiebutton (open URL) en klantkaart openen in TIQ Time of het openen van de oproepnotitie in TIQ Time. - Bladerfunctie
Handige bladerfunctie om de juiste relatie te kiezen bij meerdere contacten met hetzelfde nummer, uiteraard gematcht aan jouw contacten in TIQ Time. - Click-to-Dial
Bel elk nummer met één klik vanuit TIQ Time, browser of elk ander programma. - Meerdere beeldschermen
Wanneer je op meerdere beeldschermen werkt, bepaal je zelf op welk scherm de pop-up komt te verschijnen - Doorverbinden
De klantgegevens verhuizen mee wanneer je doorverbindt naar een collega. - Remote Dialer
Dit is de applicatie voor Windows en Mac waarmee je direct uit kunt bellen.
Voordelen TIQ Time CRM en VoIP integratie
De genoemde functies bieden de eindgebruiker veel extra’s.
- Klantviendelijk de telefoon opnemen door herkenning telefoonnummer vanuit TIQ Time
- Snel alle informatie beschikbaar door de klantkaart pop-up
- Snel contact door click-to-dial vanuit TIQ Time
- Automatische registratie en logging van telefoongesprekken in de TIQ Time contactenkaart
De TIQ Time integratie met onze VoIP oplossingen zorgt ervoor dat jij en je collega’s veel sneller, persoonlijker en efficiënter telefoongesprekken kunnen afhandelen met klanten, cliënten of andere externe contacten.
wil jij een perfect advies, op maat, voor jouw bedrijf?
daarom Voicedata
één van de meest ervaren spelers
Sinds januari 2004 actief op de zakelijke telecommarkt en sinds 2015 actief met het integreren van CRM systemen
betrouwbaar & professioneel
Voicedata is een bedrijf dat communicatiediensten op een betrouwbare en professionele wijze implementeert in uw huidige infrastructuur.
alles onder één dak
Naast vaste IP-telefonie biedt Voicedata een totaalpakket (Fiber, Mobiel, vaste telefonie, corporate numbers en Whatsapp oplossingen) dat volledig aansluit op uw wensen.