![](https://www.voicedata.nl/inhoud/uploads/Urios-integratie.png)
Urios CRM Integratie VoIP
Het is erg belangrijk en simpel om Urios te integreren met je telefonie. Boost de tevredenheid van je klanten en bespaar tijd door efficiënter telefoongesprekken af te handelen.
- Automatische gespreksregistratie in Urios
- Klantkaart pop-up met gespreksnotites
- Telefoonboek herkenning vanuit Urios
Urios integratie VoIP
Urios aan je telefonieomgeving koppelen is heel makkelijk. Alle belangrijke data staat op dezelfde plaats. Start met Urios en verbeter je klantreis.
Wanneer je kiest voor integratie met Urios beschik je over een geavanceerde koppeling tussen de telefoniediensten van Voicedata en het Urios CRM-pakket. Met Urios kun je klanten efficiënter helpen, óók in samenwerking met je collega’s. Zo wordt het voor de klant én voor jou een stuk leuker en makkelijker.
- Pop-up scherm met klantgegevens uit Urios
- Eenvoudig uitgaand bellen vanuit Urios
- Maak gespreksnotities en push deze naar Urios
Hoe werkt de Urios VoIP integratie?
Door middel van het gebruik van onze krachtige CTI tool koppelen we Urios CRM met jouw telefonie. Urios integreert je telefonieverkeer, accounts, contactpersonen en tickets op één werkplek. Het is dé plek waar belangrijke informatie van al je afdelingen samenkomt. Je hebt makkelijk inzicht in wanneer er welke contacten zijn geweest tussen het bedrijf en de klant.
- Verbeter de klantreis
- Werk efficiënter
- Weet altijd wat er speelt
Functies Urios CRM en VoIP integratie
Het gebruik van de Urios CRM integratie optimaliseert het afhandelen van telefoongesprekken en het verwerken hiervan. Je krijgt direct een aantal handige functionaliteiten die de efficiëntie bevorderen ter beschikking:
- Klantinformatie uit Urios
Er verschijnt een pop-up in het beeld met het nummer van de beller en klantgegevens uit Urios. - Aanpasbare informatie
Je kunt het pop-up scherm personaliseren. Bepaal zelf welke info en knoppen er te zien zijn in het pop-up scherm. - Gespreksregistratie
De advanced Urios VoIP integratie registreert automatisch gesprekken onder de contactkaart in Urios CRM - Google Number Lookup
Heeft het inkomende nummer geen match in Urios? De automatische Google Number Lookup kan het nummer verrijken met naam, adres, plaats en website. - Laatste contact
Hiermee kun je zien wanneer en met welke collega het laatste contactmoment heeft plaatsgevonden. - Gespreksgeschiedenis
Bekijk alle contactmomenten met het inkomende nummer van de laatste 90 dagen. Bekijk wanneer, hoe lang en met wie deze contactmomenten zijn geweest. - Re-dial
Open de pop-up van een eerder gesprek en bel de relatie met één klik terug.
- Gespreksnotities Urios
Maak notities tijdens het gesprek. Deze worden vervolgens opgeslagen in in de gespreksgeschiedenis en kunnen worden gepusht naar Urios. - Instelbare knoppen
Vier knoppen met functies zoals kopiëren, e-mailen, actiebutton (open URL) en klantkaart openen in Urios of het openen van de oproepnotitie in Urios. - Bladerfunctie
Handige bladerfunctie om de juiste relatie te kiezen bij meerdere contacten met hetzelfde nummer, uiteraard gematcht aan jouw contacten in Urios. - Click-to-Dial
Bel elk nummer met één klik vanuit Urios, browser of elk ander programma. - Meerdere beeldschermen
Wanneer je op meerdere beeldschermen werkt, bepaal je zelf op welk scherm de pop-up komt te verschijnen - Doorverbinden
De klantgegevens verhuizen mee wanneer je doorverbindt naar een collega. - Remote Dialer
Dit is de applicatie voor Windows en Mac waarmee je direct uit kunt bellen.
Voordelen Urios CRM en VoIP integratie
De genoemde functies bieden de eindgebruiker veel extra’s.
- Klantviendelijk de telefoon opnemen door herkenning telefoonnummer vanuit Urios
- Snel alle informatie beschikbaar door de klantkaart pop-up
- Snel contact door click-to-dial vanuit Urios
- Automatische registratie en logging van telefoongesprekken in de Urios contactenkaart
De Urios integratie met onze VoIP oplossingen zorgt ervoor dat jij en je collega’s veel sneller, persoonlijker en efficiënter telefoongesprekken kunnen afhandelen met klanten, cliënten of andere externe contacten.
wil jij een perfect advies, op maat, voor jouw bedrijf?
daarom Voicedata
één van de meest ervaren spelers
Sinds januari 2004 actief op de zakelijke telecommarkt en sinds 2015 actief met het integreren van CRM systemen
betrouwbaar & professioneel
Voicedata is een bedrijf dat communicatiediensten op een betrouwbare en professionele wijze implementeert in uw huidige infrastructuur.
alles onder één dak
Naast vaste IP-telefonie biedt Voicedata een totaalpakket (Fiber, Mobiel, vaste telefonie, corporate numbers en Whatsapp oplossingen) dat volledig aansluit op uw wensen.