Service en support

bij Voicedata staat service en support voor klanten centraal, wij helpen onze klanten graag goed, snel en zonder kosten. Om het nog eenvoudiger te maken hebben wij een WIKI waarin alle applicaties, tools, instellingen, configuraties en handledingen online, 24 x 7, staan omschreven

 

Overzicht actuele storingen

Beste relatie,

Update: De uitval wordt veroorzaakt door een stroomstoring van Liander. De verwachtte oplostijd is 15:45 uur.
Update 2: 15:42, inmiddels zou de stroomstoring opgelost moeten zijn echter komt ons apparatuur nog niet online. De aannemer gaat iemand aansturen om naar locatie te gaan. De monteur is er rond 17:30 uur.

Door een nog onbekende storing ervaren wij uitval in de omgeving Dronryp. Zodra wij meer weten zal dit bericht geüpdatete worden.

Start storing: 13:30 uur
Eind storing: ?

Onze excuses voor het ongemak.
-Weserve NOC

Overzicht gepland onderhoud

In de nacht van dinsdag 19 november op woensdag 20 november zullen wij in ons standaard maintenance window onderhoud uitvoeren aan onze Private APN. In dit onderhoud zullen wij verbeteringen aan de Private APN uitvoeren. Wij starten om 0:00 uur met de werkzaamheden en wij verwachten dat deze voor 3:00 uur zijn afgerond. Tijdens het onderhoud is het mogelijk dat er onderbrekingen van enkele seconden zullen plaatsvinden. Onze excuses voor het ongemak.
Op woensdag 20 november zal onze toeleverancier van de Draytek ACS onderhoud uitvoeren. In dit onderhoud zullen zij een migratie uitvoeren op een van onze twee ACS servers namelijk: https://cloudvigoracs.com. De werkzaamheden zullen plaatsvinden vanaf 08:00 uur tot 18:00 uur. Tijdens het onderhoud is de Draytek ACS monitoring niet beschikbaar. Onze excuses voor het ongemak.
In de nacht van donderdag 14 november op vrijdag 15 november zullen wij in ons standaard maintenance window onderhoud voeren op ons Enreach Contact platform. In dit onderhoud zullen wij bugfixes implementeren en voorbereidingen treffen voor nieuwe functionaliteiten. Wij starten om 00:00 uur met de werkzaamheden en verwachten dat deze rond 03:00 uur zijn afgerond. Tijdens het onderhoud is het mogelijk dat lopende gesprekken verbreken. Nieuwe gesprekken kunnen direct weer worden opgezet. Ons excuses voor het ongemak.
In de nacht van dinsdag 26 november op woensdag 27 november zullen wij in ons standaard maintenance window onderhoud uitvoeren op ons SwyxON platform. In dit onderhoud zullen wij werkzaamheden uitvoeren op SCU01, SCU04 & SCU06. Wij starten om 00:00 uur met de werkzaamheden en wij verwachten dat deze voor 03:00 uur zijn afgerond. Tijdens het onderhoud zal de telefonie functionaliteit en de Swyx Control Center tijdelijk onbeschikbaar zijn. Onze excuses voor het ongemak.
In de ochtend van donderdag 28 november zullen wij in ons standaard maintenance window onderhoud voeren op ons Cloud Contact Center platform. In dit onderhoud zullen wij bugfixes implementeren en voorbereidingen treffen voor nieuwe functionaliteiten. Wij starten om 06:00 uur met de werkzaamheden en verwachten dat deze rond 07:00 uur zijn afgerond. Tijdens het onderhoud zal er geen downtime plaatsvinden.
Van vrijdag 29 november tot zondag 1 december zullen wij onderhoud uitvoeren op ons Jira servicedesk platform. In dit onderhoud gaan wij Jira servicedesk migreren van uit het datacenter naar de cloud. Wij starten vrijdag om 20 uur met de werkzaamheden en wij verwachten dat deze zondag voor 20:00 uur zijn afgerond. Tijdens het onderhoud is Jira servicedesk niet beschikbaar. Voor calamiteiten is de EOC bereikbaar. Onze excuses voor het ongemak.

WIKI en FAQ

Wil je instellingen wijzigen, gebruikersnamen aanpassen, rapportages draaien of sim-kaarten beheren maar je weet even niet meer hoe het moet? Bezoek dan snel onze vernieuwde Voicedata WIKI, hierin staan alle handleidingen en stappenplannen!

Open Voicedata WIKI

Informatievoorziening

Wij proberen altijd tijdig onze klanten te voorzien van updates over onderhoud, storingen, upgrades en updates op deze pagina, per mail of per sms. Toch kan het handig zijn om statuspagina’s van onze leveranciers te bekijken mocht er iets spelen.

Neem contact op met Voicedata

Voor gratis advies op maat, ondersteuning of calamiteiten, voor iedere organisatie, staan we altijd voor je klaar. Bel ons of laat je gegevens achter en we nemen zo spoedig mogelijk contact op.

Sales & Advies

Werkdagen van 08.30 tot 17.00 uur

074-7113662

Klantenservice

Werkdagen van 08.30 tot 17.00 uur

074-7113660

Calamiteiten 

24 x 7 bereikbaar

074-8200980

Sluit jij je, net als deze bedrijven, ook aan?

Klant worden