Service en support
bij Voicedata staat service en support voor klanten centraal, wij helpen onze klanten graag goed, snel en zonder kosten. Om het nog eenvoudiger te maken hebben wij een WIKI waarin alle applicaties, tools, instellingen, configuraties en handledingen online, 24 x 7, staan omschreven
Overzicht actuele storingen
Beste relatie,
Update: De uitval wordt veroorzaakt door een stroomstoring van Liander. De verwachtte oplostijd is 15:45 uur.
Update 2: 15:42, inmiddels zou de stroomstoring opgelost moeten zijn echter komt ons apparatuur nog niet online. De aannemer gaat iemand aansturen om naar locatie te gaan. De monteur is er rond 17:30 uur.
Door een nog onbekende storing ervaren wij uitval in de omgeving Dronryp. Zodra wij meer weten zal dit bericht geüpdatete worden.
Start storing: 13:30 uur
Eind storing: ?
Onze excuses voor het ongemak.
-Weserve NOC
Overzicht gepland onderhoud
WIKI en FAQ
Wil je instellingen wijzigen, gebruikersnamen aanpassen, rapportages draaien of sim-kaarten beheren maar je weet even niet meer hoe het moet? Bezoek dan snel onze vernieuwde Voicedata WIKI, hierin staan alle handleidingen en stappenplannen!
Informatievoorziening
Wij proberen altijd tijdig onze klanten te voorzien van updates over onderhoud, storingen, upgrades en updates op deze pagina, per mail of per sms. Toch kan het handig zijn om statuspagina’s van onze leveranciers te bekijken mocht er iets spelen.
- WeServe status: http://status.weserve.nl
- EnReach status: https://nl.enreach-service.com/
- Storingen KPN: https://kpn.com/service/storingen.htm
Neem contact op met Voicedata
Voor gratis advies op maat, ondersteuning of calamiteiten, voor iedere organisatie, staan we altijd voor je klaar. Bel ons of laat je gegevens achter en we nemen zo spoedig mogelijk contact op.