Service en support

bij Voicedata staat service en support voor klanten centraal, wij helpen onze klanten graag goed, snel en zonder kosten. Om het nog eenvoudiger te maken hebben wij een WIKI waarin alle applicaties, tools, instellingen, configuraties en handledingen online, 24 x 7, staan omschreven

 

Overzicht actuele storingen

Onze engineers hebben problemen op ons Dialox-platform geïdentificeerd. De studio en de inbox zijn momenteel onbereikbaar. Onze engineers werken hard om deze problemen op te lossen en de normale service zo snel mogelijk te herstellen. Er zijn geen problemen met de bots. Er is geen workaround. Rond 12 uur zullen wij een nieuwe update plaatsen.

Overzicht gepland onderhoud

In de nacht van maandag 24 maart op dinsdag 25 maart zullen wij in ons standaard maintenance window spoedonderhoud uitvoeren op ons SMS dienst. Wij starten om 00:00 uur met de werkzaamheden en wij verwachten dat deze voor 03:00 uur zijn afgerond. Tijdens het onderhoudsvenster kunnen smsen vertraagd aankomen en kan een sms versturen een foutmelding teruggeven. Onze excuses voor het ongemak.
Op woensdag 26 maart zal onze toeleverancier van de Draytek ACS onderhoud uitvoeren. In dit onderhoud zullen zij een migratie uitvoeren op een van onze twee ACS servers namelijk: https://login.vigoracs2.nl De werkzaamheden zullen plaatsvinden vanaf 08:00 uur tot 18:00 uur. Tijdens het onderhoud is de Draytek ACS monitoring niet beschikbaar op https://login.vigoracs2.nl en na het onderhoud zal deze beschikbaar worden op https://cloudvigoracs.com Nieuwe login gegevens worden hiervoor nog gemaild naar de betreffende partners. Onze excuses voor het ongemak.

WIKI en FAQ

Wil je instellingen wijzigen, gebruikersnamen aanpassen, rapportages draaien of sim-kaarten beheren maar je weet even niet meer hoe het moet? Bezoek dan snel onze vernieuwde Voicedata WIKI, hierin staan alle handleidingen en stappenplannen!

Open Voicedata WIKI

Informatievoorziening

Wij proberen altijd tijdig onze klanten te voorzien van updates over onderhoud, storingen, upgrades en updates op deze pagina, per mail of per sms. Toch kan het handig zijn om statuspagina’s van onze leveranciers te bekijken mocht er iets spelen.

Neem contact op met Voicedata

Voor gratis advies op maat, ondersteuning of calamiteiten, voor iedere organisatie, staan we altijd voor je klaar. Bel ons of laat je gegevens achter en we nemen zo spoedig mogelijk contact op.

Sales & Advies

Werkdagen van 08.30 tot 17.00 uur

074-7113662

Klantenservice

Werkdagen van 08.30 tot 17.00 uur

074-7113660

Calamiteiten 

24 x 7 bereikbaar

074-8200980

Sluit jij je, net als deze bedrijven, ook aan?

Klant worden